لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء برای محرومیت زدایی


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896397

غلامعلی حیدری گفت: باید از ظرفیت بزرگ قرارگاه حاتم الانبیاء و امام حسن (ع) برای محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری صبح امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه زمین، بیکاری، تعاون و مشارکت اجتماعی، فضای مجازی، گروه های دانش بنیان و …. موارد مهمی هستند که باید در پروژه های تحقیقاتی جعل و دنبال شوند.

وی افزود: در طرح های پژوهشی اولویت دار چهارمحال و بختیاری در استان باید از نظرات اساتید و پژوهشگران دانشگاه استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقدامات خوبی برای تسهیل سفر زائران از اربعین انجام شده و مشکلات به وجود آمده عمدتا به دلیل زیرساخت های ضعیف در کشور همسایه است.

حیدری تصریح کرد: موانع پیش آمده در پروژه های در حال اجرا باید برطرف شود تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های عظیم و گسترده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال 55 میلیارد تومان از محل بودجه بحران برای تملک دارایی های سرمایه ای تصویب و ابلاغ شد و 25 میلیارد تومان نیز برای اعتبارات هزینه ای به استان ابلاغ شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اجرای مصوبات مستلزم اقدام است، عقب نشینی و اجرا نکردن مصوبات درست نیست گفت: از این پس در صورت اجرا نشدن مصوبات به دستگاه مربوطه تذکر و توبیخ خواهد شد. و در نهایت به اطلاع وزارتخانه خواهد رسید.

حیدری افزود: مهمترین مصوبه در حال حاضر 1400 اعتبار است، دستگاه های اجرایی در چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته فرصت دارند تا با جذب اعتبارات، تسریع در تبادل تفاهم نامه ها بین ادارات.

وی بیان کرد: سهم چهارمحال و بختیاری در بحث مالیاتی مشخص می شود، هزار و 500 میلیارد تومان سهم این استان از نظر مالیاتی است و اگر بیش از این میزان مالیات در استان محقق شود، می شود. در خود استان صرف شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درآمد و هزینه داخلی ادارات باید مشخص و تصریح کرد: استانداران و مدیران کل پروژه های خود را برای افتتاح و بهره برداری در دهه فجر آماده کنند.

حیدری افزود: در حال حاضر درصد بالایی از پروژه های چهارمحال و بختیاری فعال است و این نشان می دهد که با کار جهادی می توان پروژه ها را تکمیل و فعال کرد.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد پیگیری مصوبات دولت ضروری است، این ستاد باید هر 15 روز یک بار تشکیل شود و مصوبات سفر رئیس جمهور، طرح توسعه کوهرنگ و اعتبارات 1401 را پیگیری کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کارگروه های هیئت برنامه ریزی باید فعال شوند، گفت: نظارت بر ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی مهم است و باید پیگیری شود.

حیدری با تاکید بر اینکه باید با پیگیری امور شهدای چهارمحال و بختیاری کارگروهی برای ایجاد اشتغال برای ایثارگران تشکیل شود، گفت: دستگاه ها باید در رفع نیاز زائران کمک کنند.

وی تاکید کرد: تاکنون نتوانسته ایم از ظرفیت بالای قرارگاه حاتم الانبیاء و امام حسن (ع) برای محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید