130 پروژه راهسازی در قرارگاه حاتم (م.ن) در حال اجراست.


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896657

مدیر عامل هلدینگ خاتم الانبیاء راه و شهرسازی (کارشناسی ارشد):

رحمانی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) بیش از 130 پروژه در حوزه راه اعم از راه آهن، مترو و ساختمان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، رضا رحمانی امروز در آئین ازسرگیری اجرای پروژه راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علیرغم اینکه هلدینگ راه و شهرسازی 40 درصد از بحث راه آهن سراسری را به خود اختصاص داده است. کشور با محورهایی که می سازد و پوشش خوبی از محورهای مواصلاتی کشور داریم فکر نمی کردیم این محور در اولویت استان وزارت راه و شهرسازی باشد اما با کمک معاونت. وزیر و دستور ویژه رئیس جمهور این خط باید اجرا شود.

وی افزود: ماموریت قرارگاه، مأموریت انجام کار است، یعنی مأموریت مذاکره نیست و با وجود همه سختی ها و محدودیت های مالی که در اقصی نقاط کشور وجود دارد، مشغول انجام کار و توسعه است. پروژه ها.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی خاتم الانبیا (ص) گفت: تقریبا بیش از 130 پروژه در حوزه راه (اعم از راه آهن، مترو و ساختمان) داریم که بیشتر فعال هستند و مواردی مانند این پروژه ریلی لرستان که داشتیم. دو مشکل اساسی با توجه همه کارکنان سامانه و پیگیری معاونین، همکاری سازمان برنامه و بودجه، مشکل قراردادی حل شده است.

وی بیان کرد: با عنایتی که فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به سازمان مدیریت و سایر مسئولان داشت، موضوع تخصیص اعتبارات منطقه پاکسازی نفت حل شد، اما موضوع مهم این است که پروژه بیشترین بالاخره بستگی به خرم آباد دارد که باید وصل شود، چهار هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار می خواهد که با این اعداد و ارقام موجود و تمدید سه ساله ای که دارد، باید به منبع مالی مطمئن وصل شود.

رحمانی گفت: همه تلاش می کنند تا این اتفاق بیفتد، در مجلس قول دادند که این موضوع اجرایی شود، بنابراین همین جا اعلام می کنم که این پروژه با وجود ایرادات فنی و فنی از نظر اجرایی مشکلی ندارد. تونل هایی که در این مسیر هستند منحصر به فرد هستند.» و ما در راه آهن چنین چیزی نداریم.

وی تصریح کرد: همانطور که بزرگترین تونل آزاد راهی خرم آباد را اجرا کردیم انشالله در این پروژه هم تونل می سازیم اما به همین مشکل تامین اعتبار بستگی دارد لذا از همه مسئولان کشور تقاضا داریم از این جاده حمایت کنند. تا انشاءالله این پروژه موفق باشد، منتظر افتتاح آن در این دولت نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید