پروژه های راهسازی پروژه های زیربنایی سیستان و بلوچستان


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884412

حسین مدرس حیابانی گفت: در حال حاضر پروژه های راهداری با پیشرفت مطلوب در پروژه های زیربنایی سیستان و بلوچستان پیشرو هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، حسین مدرس خبانی استاندار سیستان و بلوچستان دقایقی پیش در نشست بررسی مسائل و مشکلات راه های استان اظهار داشت: توسعه راه های ارتباطی به ویژه بزرگراه برای کاهش تعداد جاده های استان انجام می شود. سوانح و ترویج تجارت و ترانزیت در اولویت برنامه های توسعه استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر اعتبارات ملی، 45 درصد از اعتبارات متوازن استان نیز به حوزه راه اختصاص یافت تا با داشتن مسیرهای استاندارد در اسرع وقت شاهد کاهش تصادفات جاده ای در دو کشور باشیم. جاده های راه .

استاندار سیستان و بلوچستان تصمیم گرفت با برنامه زمانبندی اجرای کلیه پروژه های راهسازی استان، تامین سوخت مورد نیاز ماشین آلات راهسازی فعال، صدور پروانه بهره برداری حداکثر یک هفته ای جهت تامین مصالح مورد نیاز را انجام دهد. وی تامین اعتبار ساخت مسیر دوم در برخی مسیرهای استان از طریق ماده 56 را مورد تاکید قرار داد.

مدرس حبانی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال مالی آینده حدود 240 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و بیش از 300 کیلومتر راه روستایی استان تا پایان سال مالی آینده آماده بهره برداری شود.

دبیر جلسه بررسی مشکلات راه ها و مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در حال حاضر 38 کارگاه راهسازی در محورهای اصلی و ترانزیتی استان فعال است که بیش از سه کارگاه راهسازی در این محورها فعال است. هزاران نفر.

عطا اله اکبری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 280 میلیارد تومان برای احداث بزرگراه و راه های اصلی محدوده تحت پوشش این اداره کل هزینه شده است که تنها 80 میلیارد تومان آن به پیمانکاران پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اولویت اول سیستان و بلوچستان راهسازی است، با وجود همه تنگناها و بدهی های مالی، اجازه نداده ایم هیچ پروژه راهسازی در استان متوقف شود و تا رسیدن به حد مطلوب این مسیر را ادامه خواهیم داد. ..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید