کسانی که در چهارمحال و بختیاری سوء تفاهم ایجاد می کنند با مردم همدردی نمی کنند


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909163

میرزایی گفت: هرکس به هر نحوی در چهارمحال و بختیاری سوء تفاهم ایجاد کند با مردم استان همدردی نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی صبح امروز در نشست تخصصی بررسی وقایع اخیر با عنوان رسانه انقلاب، چالش ها و امیدها در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طوفان ها و طوفان های ابتدای انقلاب نتوانست جوانه های انقلاب اسلامی را تکان دهد. جمهوری ایران، این حوادث اخیر نسیمی بیش نیست.

وی افزود: یکی از سیاست های اصلی دشمن ایجاد ناامیدی در بین مردم به ویژه قشر جوان است و یکی از کارکردهای اصلی رسانه ایجاد امید در مردم است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارتقای سطح بصیرت و آگاهی مردم یکی از وظایف رسانه هاست، ادامه داد: برنامه ریزی و تبادل افکار و افکار در جامعه از دیگر وظایف این رسانه است. وظایف رسانه ها

حسین میرزایی گفت: مشاهده نکات مثبت از دیگر نکات مهمی است که باید برای ایجاد امید در رسانه ها مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: 100 کارگاه بزرگ عمرانی در چهارمحال و بختیاری فعال شده است و اینها همه اتفاقاتی است که باید برای ایجاد امید به افکار عمومی توجه شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری چهارمحال و فرماندار بختیاری افزود: مبادا با برچسب زدن به دیگران، آبروی مومنین خدشه دار شود و موجی از ناامیدی در استان یا کشور سرایت کند که استان را فراتر برود. وضع موجود است و اگر خواهان رشد، کمال است و ما پیشرفتش هستیم، باید به سمت هماهنگی، همدلی و اتحاد حرکت کنیم.

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه هیچ چیز از سوء تفاهم و اختلاف نیروها در چهارمحال و بختیاری به درد استان نمی خورد، تصریح کرد: همه باید به مشتریان و همکاران خود احترام بگذاریم و فرهنگ تکریم در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

وی یادآور شد: مسئولان باید احساس مسئولیت داشته باشند و انجام کار مردم و استان را وظیفه و وظیفه خود بدانند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ذهن مردم و مسئولان نباید معطوف به مسائل جزئی باشد، آرزوی دشمن این است که به مسائل کوچک مشغول شوند و بزرگان را نادیده بگیرند. مسائل

حسین میرزایی تاکید کرد: هرکس به نحوی در چهارمحال و بختیاری سوء تفاهم ایجاد کند با مردم استان مهربانی نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید