امروز میدان عمل دشمن ذهن مردم است/دشمن می خواهد مردم دچار سوء تفاهم و تحلیل شوند.


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809246

سلیمی با اشاره به اینکه امروز میدان عمل دشمن، ذهن مردم است، گفت: دشمن می خواهد با این ترفند مردم را از درک درست واقعیات باز دارد و با ارائه آمارهای نادرست و مشکلات نادرست و موهوم مردم را می خواهد. بدبین به سیستم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار با مردم تبریز که به صورت ویدئو کنفرانسی در سالگرد قیام 30 بهمن برگزار شد، دستور مهمی به جوانان دادند که ببینند دشمن کدام نقطه را هدف قرار داده و وارد عمل می شود. بر.

وی افزود: امروز دشمن به افکار عمومی به ویژه اذهان جوانان روی آورده است تا با صرف میلیاردها دلار و با تفکرات مختلف در اتاق فکر خود، ملت ایران به ویژه جوانان را از مسیر انقلاب خارج کند. “

رهبر معظم انقلاب اسلامی «فشار اقتصادی» و «عملیات رسانه ای» را دو ابزار اصلی استکبار برای جداکردن مردم از نظام و دستکاری ذهن آنها خواندند و گفتند: در عملیات رسانه ای کاربرد دارد.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ به تشریح سخنان مقام معظم رهبری در دیدار امروز با مردم تبریز پرداخت و گفت: استفاده فشرده اقتصادی و رسانه ای است. دشمن به دنبال این است که مردم را به سمت درک و تحلیل سوق دهد.

سلیمی با اشاره به اینکه امروز میدان عمل دشمن، ذهن مردم است، گفت: دشمن می خواهد با این ترفند مردم را از درک درست واقعیات باز دارد و با ارائه آمارهای نادرست و مشکلات نادرست و موهوم مردم را می خواهد. بدبین به سیستم

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از توطئه های دشمن آگاه بودند، گفت: مردم محلات و دلیجان در جریان توطئه های دشمن بودند.

سلیمی گفت: این هجمه هایی که دشمنان برای هر کشوری علیه ملت ایران به راه انداخته اند، شاهد تحول بوده است، اما هوشیاری مردم مانع از رسیدن دشمنان به اهداف خود شده است.

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: در واقع با مشکلاتی مواجه هستیم که بیشتر آن به این دلیل است که در اجرای برجام در سال 95، تذکر مقام معظم رهبری نادیده گرفته شدند. نه تنها تحریم ها نباید برداشته شود، بلکه باید سطح تحریم ها بالاتر از قبل باشد.

وی یادآور شد: افرادی که امروز باید پاسخگوی اشتباهات خود باشند، علیه نظام و انقلاب حرف می زنند و در جایگاه شاکی از همه چیز و همه طلبکارند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا این افراد اینقدر ثروت دارند؟ آنها باید پاسخ دهند که این ثروت را از کجا آورده اند.

وی ادامه داد: شفافیتی که مجلس برای آن تلاش می کند بخشی از این موارد است. همین افراد اجازه تحمیل شفافیت را نمی دهند. شفافیت فقط در مورد شفافیت صداها نیست، بلکه شامل “از کجا آورده اید؟”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید