عده ای در مصائب ملت در آمریکا راحت خوابیدند، حالا نظر می دهند/ اگر سوء تفاهم هایی از این دست نبود، همه توانایی ها و دستاوردهای این انقلاب را بیشتر می دیدند/ امام بزرگوار ما معجزه ای دارند که از همه معجزاتش بزرگتر است. و این ظهور است پدیده امام خامنه ای گران است

عده ای در مصائب ملت در آمریکا راحت خوابیدند، حالا نظر می دهند/ اگر سوء تفاهم هایی از این دست نبود، همه توانایی ها و دستاوردهای این انقلاب را بیشتر می دیدند/ امام بزرگوار ما معجزه ای دارند که از همه معجزاتش بزرگتر است. و این ظهور است پدیده امام خامنه ای گران است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: عده ای در رنج ملت در آمریکا خواب راحت داشتند و اگر سوءتفاهم هایی از این دست نبود همه توانمندی ها و دستاوردهای این انقلاب را بیشتر می دیدند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجدید کاروان 313 نفره پیاده گیلان با آرمان های امام راحل که در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: خدا را شکر که برکاتی که به ما داده است از جمله نعمت بزرگ ولایت و ما قدردان نعمتی چون امام خمینی هستیم. این نعمت ها قابل تقدیر است.

وی افزود: ممکن است عده ای بگویند چرا بعد از 34 سال برخی از بزرگان از راه دور حرکت می کنند و صدها کیلومتر راه می روند و دست به کار می شوند. باید بدانند که این زمان تا صد سال دیگر ادامه خواهد داشت زیرا نشان از شکرگزاری خداوند متعال برای این نعمت بزرگ است.

وی با اشاره به شرایط اجتماعی کشور در دوران پهلوی افزود: مردی آمد که به حکومت هزاران ساله ظالمان و ظالمان و شرور پایان داد. ما دویست سال تحت سلطه استعمار و ستمگران بین المللی بودیم. علاوه بر استبداد بیگانگان، مداخلات خارجی نیز اضافه شد و تمام نقاط کشور در اختیار بیگانگان بود، قانون به آنها حق داد و هیچکس حق شکایت از ظلم بیگانگان را نداشت. حضرت امام (ره) به این استعمار پایان داد و بزرگترین ابرقدرت تاریخ را مثل زباله از کشور بیرون انداخت.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: ما در انقلاب بزرگترین تجاوز و جنگ تحمیلی بین المللی علیه این ملت را با پیروزی و سربلندی به نفع این ملت خاتمه دادیم، همه جهان از شرق و غرب جهان گرد هم آمدند تا این را به نمایش بگذارند. ملتی به زانو در آمدند، اما شکست خوردند. چنین حادثه ای فقط در حراست مقدس رخ داده و نشان از عظمت امام و ملت ایران دارد.

وی افزود: علاوه بر این گروه های تروریستی با حمایت سازمان های جاسوسی برای برهم زدن امنیت این افراد آمدند که همگی منهدم شدند. این حوادث در هیچ کجای دنیا اتفاق نیفتاده است، در هیچ کجا شاهد چنین پیروزی های درخشانی برای ملتی نبوده ایم، همان ملتی که زیر ظلم بود و چندین هزار سال زیر چکمه ظلم بود، امام آزادی را برای این ملت به ارمغان آورد.

وی افزود: به برکت انقلاب همه امور اعم از انتخابات دولت، انتخابات قانون اساسی، انتخاب رهبری، انتخاب رئیس جمهور و دولت، انتخاب قانونگذاران، انتخاب شهرستان. مدیران، همه به دست مردم افتادند، در حالی که مردم چندین هزار سال از چنین آزادی برخوردار بودند، آرامش و امنیت کامل را تجربه نکرده بودند، اینها چیزهای کوچکی است؟

وی افزود: در دوران پهلوی با کشوری روبرو بودیم که روی زمین نشسته بود و فقیر بود، اکثر مردم بی سواد بودند، نفتشان غارت شد، اکثر مردم از نعمت زندگی بهتر محروم بودند، 70 درصد مردم ایران در سال 2057 در روستاها زندگی می کردند. آب آشامیدنی سالم، برق، گاز و مخابرات نداشتند، حتی بیشتر آنها جاده نداشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: تعداد زیادی از کسانی که در شهرستان ها بودند نیز در محله های فقیر نشین زندگی می کردند. امام یک ملت فقیر و بی سواد زمینی را در مسیر رشد و توسعه قرار داد، به طوری که ملت بی سواد ماهواره پرتاب کننده، سازنده زیردریایی، کاشف مشکل سلول های بنیادی، رتبه چهارم نانوتکنولوژی و خیلی چیزهای دیگر شد که می بینیم.

نقدی بیان کرد: امروز اراذل و اوباش می خواهند با نسخه های آزمایش شده توسط رسانه های معروف مردم را فریب دهند و برای خود بخرند تا مانند گذشته سرمایه داران زالو سر کار بیایند و ظلم کنند اما وقتی اسلام آمد باید عدالت اجرا شود. .محور باشد

وی افزود: امروز در این گردهمایی شما افرادی از 40 سالگی تا 80 سالگی را دارید. مردم ما از شما سپاسگزارند و خوشا به حال شما که قدر این عظمت را دانستید و قدردان آن هستید.»

وی تاکید کرد: امام راحل هدایای زیادی برای مردم ما و مردم جهان به ارمغان آورد، مسیر تاریخ را تغییر داد، سرنوشت بشریت را تغییر داد و امروز ندای آزادی را از سراسر جهان می شنوید.

وی گفت: عراقی که از دست صدام آزاد شد، سوریه که از دست داعش آزاد شد و یمن که از تهاجم وهابی ها آزاد شد و… اینها نمادهای پیروزی های بزرگی است که یکی پس از دیگری اتفاق می افتد و دنیا را به دور خود می چرخاند. اینها دستاوردهای بزرگ انقلاب این مرد الهی و بی نظیر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: امام بزرگوار ما معجزه ای دارند که از همه معجزات ایشان بزرگتر است و آن ظهور حضرت خامنه ای عزیز است.

سردار نقدی ادامه داد: انقلاب های زیادی در دنیا چه در جهت درست و چه در جهت نادرست، برای استقلال ملت ها و یا برای حذف ظالمان رخ داده است، اما هیچ کدام موفق به ایجاد نسل دوم نشده اند، چه رسد به نسل سوم. . همه آنها در مدت کوتاهی توسط دشمنانشان از بین رفتند و این یک معجزه بزرگ امام بود که جوانان امروزی در نسب امام و همان نسخه اصلی هستند.

وی یادآور شد: به همین دلیل در این 34 سال این ملت حتی یک روز غیبت امام را احساس نکرده اند. من با این عظمت و عظمت و با این مقام عالی و دستاوردهای بزرگ دارم.

وی تصریح کرد: هنر و معجزه امام این بود که شاگردی تربیت کرد و راه رهبری خود را هموار کرد تا حتی یک روز ملت احساس پوچی نکنند و بدانند که امام در میان آنهاست. صد در صد وفادار به تمام اصول و ارزش ها، بدون یک کلمه کمتر یا بیشتر. این سطح از وفاداری در تاریخ بی نظیر است. جایگاه ولی فقیه با این نفوذ و عظمت و افتخارات هنوز هم وقتی صحبت می کنند می گویند من شاگرد امام هستم.

گفت: حالا اگر بدون خرد، بدون علم، بدون جوهره انقلاب، بدون ارزش های والای انسانی در علم و بینش، فقط وفاداری تحجر می شود. اینکه فلانی قیام کرده است و ما به حرف او پایبند هستیم، اما نمی توانیم آن را با شرایط روز تطبیق دهیم و در متن زمان ادامه دهیم، این تحجر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: ارزش امروز امام بزرگوار ما در این است که در زمان وفاداری منبع حکمت است. او نه تنها وفادار به ماندن در سخنان سابق است، بلکه با حفظ همان اصول و آرمان ها و احکام و ارزش هایی که امام قرار داده است. که اسلام را بنیان نهاد تا ملت ما را به پیش ببرد، این ارزش منحصر به فرد هرگز در تاریخ اتفاق نیفتاده است. درود بر امام خمینی با این معجزه، با این عظمت و شکرگزاری در پیشگاه خداوند متعال، اگر در تمام عمر باید عبادت و شکرگزار این نعمت الهی باشیم، کافی نیست.

نکدی با تاکید بر اینکه پیشرفت هایی که تاکنون داشته ایم بخشی از توانمندی های این ملت است و بسیاری از مردم این ملت را نمی شناسند، گفت: افرادی که در پر قو بزرگ شده اند در سال هایی که این ملت دچار مشکل شده اند، در آمریکا در پر قو خوابیده اند. جنگ تحمیلی.و الان نظر میدن! من به این مردم می گویم که شما عظمت این ملت را نمی دانید، توانایی های ما خیلی بیشتر از این هاست و اگر سوءتفاهم هایی مثل شما نبود، همه فرصت ها و دستاوردهای این انقلاب را بیشتر می دیدند.

وی افزود: راه امام ادامه دارد، این راه ادامه دارد، هر وعده ای که امام بزرگوارمان داده بودند محقق شد و جانشینی از ایشان ندیدیم، ایشان به ما قول دادند که این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) خواهد رسید. و پرچم را به او تحویل دهید. بزرگنمایی خواهم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به سختی ها، ناآرامی ها و مشکلات تصریح کرد: همه انبیاء الهی و آزادگان بزرگ در راه خود با این سختی ها مواجه بوده اند، اما مهم این است که در همه این آزمون ها و مشکلات شاهد پیروزی بوده ایم. ما هر روز بر دشمنان چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم غلبه کرده ایم. بزرگترین حمله روانی تاریخ را علیه ملت ما انجام دادند که همه نیروها در یک جنگ تحمیلی گرد هم آمدند. هیچکس غایب نبود و هر چه داشتند در دامان صدام گذاشتند، حتی رژیم صهیونیستی که ظاهرا مخالف بعثی ها بود، تمام سلاح هایی را که از ارتش کشورهای عربی گرفته بودند به صدام داد. همه آمدند و هیچکس غایب نبود، اما شکست خوردند.

نقدی گفت: سال گذشته در حوزه جنگ نرم شاهد همین اتفاق بودیم و همزمان 200 شبکه تلویزیونی، 100 شبکه رادیویی و هزاران شبکه اینترنتی دروغ بزرگی را علیه ملت ما منتشر کردند. تریبون و یک دروغ را تکرار کرد و علیرغم برنامه ریزی بسیار دقیقی که رهبر محترم ما آن را برجسته کردند، شکست خورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: ما در جنگ نرم با رهبری استان خود عظمت ایجاد کرده ایم. ما در این راه جز پیروزی ندیده ایم و این بار همین راه را انتخاب کرده ایم و خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید