نهم دی ماه امام حسین(ع) انقلاب را نجات داد/حاج قاسم سلیمانی ظهور انقلاب اسلامی را رقم زد.

ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796490

رييس نمايندگي ولي فقيه در فضاي هوايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حماسه مردمی 9 دی گفت: در 8 دی 1367 امام حسین (ع) انقلاب را نجات داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج رسا، حجت الاسلام علی رضایی در بزرگداشت حماسه نهم دی با اشاره به آیاتی از قرآن و سوره عصر گفت: خداوند در این سوره تاکید کرد و قسم خورد که همه انسان ها در زیانند مگر اینان که ایمان بیاورید و عمل صالح انجام دهید.

وی با بیان اینکه با عنایت الهی و هوشیاری ملت با همت جامعه روحانیت جرقه انقلاب اسلامی در سال 42 زده شد، گفت: انقلاب اسلامی در سال 57 با بنیاد اسلامی پیروز شد.

رئیس دفتر فرماندهی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عوامل زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی دخیل بودند، گفت: برخی از آنها به اندازه ارکان انقلاب اسلامی اهمیت داشتند وگرنه پیروز نمی شدند.

وی با بیان اینکه اگر اسلام نبود ملت با این عزت پیروز نمی شد، افزود: اسلام رکن اصلی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه اگر اسلام باشد اما عده ای اسلام را دوست نداشته باشند، اسلام اثرش را پیدا نمی کند، ادامه داد: وقتی من (ره) در سال 42 فریاد زدم علمای اسلام به اسلام می رسند، نشان می دهد که رکن دوم پیروزی است. از انقلاب ملی

وی با بیان اینکه ملت با عنایت اسلام قیام کردند و وارد عرصه شدند، افزود: ملت ایران اسلامی متکی بر اسلام است و آن را دارد.

رئیس دفتر فرماندهی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و همه اقشار در انقلاب حضور داشتند و امام خمینی (ره) همه اقشار جامعه را خطاب قرار دادند و همه به میدان آمدند.

ایشان فرمودند: اگر اسلام و مردم باشد، ولی رهبری با تمام عظمتش باشد و در رأس عظمت و درایت علمی نباشد و با استفاده از اسلام و ملت رهبری نکند، این انقلاب دچار مشکل می شود.

حجت الاسلام رضایی گفت: رکن سوم پیروزی انقلاب اسلامی رهبری در قله عظمت، علم و حکمت است.

وی با اشاره به خاطرات آیت الله گلپایگانی تصریح کرد: خمینی رحمه الله را دارم، ایشان در رکوع نماز شب فرمودند: خداوند به من قدرتی عطا کند که اسلام را زنده کنم و دشمنان اسلام را ذلیل کنم.

رئیس دفتر فرماندهی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی این سه رکن در کنار هم هستند و اسلام در بین مردم حاکم است و مردم به ارزش‌های اسلامی تکیه می‌کنند و جامعه با رهبری اداره می‌شود، هیچ نگرانی نداریم.

وی با بیان اینکه جنگ بر ما تحمیل شد و به عزت رسیدیم، خاطرنشان کرد: ما در جنگ انقلاب کردیم و یک وجب از خاک ما در دست دشمن نمانده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در حالی که سه رکن وجود دارد، دشمن باید صحنه ها را یکی پس از دیگری از دست بدهد، افزود: متاسفانه دشمن در مقطعی به دنبال ترویج مفاسد اجتماعی در جامعه بود.

وی با بیان اینکه سیاست برخی از دولت های بعد از انقلاب ضد فرهنگی بود، بیان کرد: وقتی ملت پای صندوق می آید ضربه محکمی به دشمن می زند و آثار آن تا مدت ها باقی می ماند.

رئیس دفتر فرماندهی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه دشمن تفرقه بین مردم و ولایت است، گفت: دشمن تصور می کرد ایران مانند کشورهای دیگر است.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب از این دست آشوب ها در ایران زیاد بوده است، افزود: همه ما شنیده ایم که حکم شهادت امام حسین (ع) به امضای قاضی رسیده است.

حجت الاسلام رضایی گفت: شریح قاضی ابتدا امضا نکرد، اما شریح قاضی با دیدن درخشش درهم و دینار حکم ترور امام حسین (ع) را امضا کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در منزلی نزدیک بیت امام خمینی (ره) در جماران می خواستند 700 کیلوگرم تی ان تی و شهید امام خمینی (ره) بکارند، خاطرنشان کرد: خدای ناکرده این قیام دشمنان اسلام بود. آشکار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای تحلیل قیام 88 باید نگاهی به سال های گذشته داشته باشیم، افزود: شد.

وی با اشاره به اتفاقات کوی دانشگاه گفت: می خواستند دانشجویان را به عرصه ببرند و به انقلاب آسیب برسانند.

حجت الاسلام رضایی گفت: مظلومیت نظام این است که برخی از مسئولان این نظام که با انقلاب به جایگاهی رسیده اند در مقابل نظام ایستادگی کرده و اپوزیسیون می شوند.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها در جلسه ای در سال 88 تصمیم گرفتند که بحث تقلب در انتخابات را مطرح کنند و در صدای مردم تجدید نظر کنند، مردمی باشید تا صدای مردم دستکاری و فریب نخورد.

رئیس دفتر فرماندهی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال 88 کمیسیونی برای صیانت از صدای مردم تشکیل شد و این در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است، افزود: این یعنی ما به وزیر کشور، هاشمی پسر رفسنجانی شد.

وی با بیان اینکه خانم هاشمی در جایی مصاحبه می‌کرد و می‌گفت فلان شخص رئیس‌جمهور می‌شود و اگر نشد مردم به خیابان‌ها می‌آیند، افزود: هرکس اعتراض کند راهش نیست و شورا به پاسداران هم همین‌طور است. «آنها زنگ زدند و با آنها صحبت کردند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه شورشیان 8 ماه در تهران ناامنی ایجاد کرده و خسارات زیادی به بار آورده اند، افزود: خسارت مادی قابل جبران است اما چه کسی پاسخگوی کشته شدگان خواهد بود؟

وی با بیان اینکه طغیان همیشه سه ویژگی دارد، گفت: شورشیان همیشه در جامعه محبوب بوده و شهرت زیادی دارند و بیشتر مردم خوشحال هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در آسمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه معارضان سه روز مانده به 9 دی پرچم امام حسین (ع) را به آتش کشیدند، تاکید کرد: در عزای امام حسین (ع) به رقص و پایکوبی پرداختند. KATO).

وی با بیان اینکه مردم ایستادند و دعوا علیه همه مردم تمام شد، گفت: این انقلاب با امام حسین (ع) شروع شد و اینجا من حسین (ع) انقلاب را نجات دادم.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه 8 دی ماه مردم به محل آمدند، تصریح کرد: شنیدم از 15 تا 19 دی ماه 88 در زنجان اعتراضاتی به معاندین صورت گرفته است، البته محبت اهل بیت کجاست. مردم، مردم این شهر چنین می شوند.

وی با بیان اینکه تظاهرات 8 دی 88 در حمایت از انقلاب بود، افزود: در این راهپیمایی مردم از امام راحل و رهبری عکس گرفتند و از دولت و شخص دیگری حمایت نکردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در آسمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز 9 دی مردم گفتند ما زنده ایم و تا آخر با ارزش های انقلاب هستیم، ادامه داد:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید