حاج قاسم تربیت شده مکتب امام حسین (ع) / شهادت سردار سلیمانی سرآغاز فروپاشی نظام السلطنه بود.


ساعت: 10:44
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921505

شهادت سردار سلیمانی سرآغاز فروپاشی نظام بود و تقویت جبهه مقاومت، دشمنان را در مسیر انحطاط شتاب بخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، داستان دست و انگشتری به جا مانده از بزرگمردی که جان خود را فدای امنیت منطقه و قدرت کرد، حکایت ایثار و از خودگذشتگی مردی که معادلات دشمن را برهم زد. و نقش مهمی در تثبیت مقاومت اسلامی در منطقه داشت و نامش حاج قاسم بود و کودک و بزرگسال و پیر و جوان و ایرانی و غیر ایرانی او را به خوبی می‌شناختند، زیرا او پیشوا و محبوب قلب شده بود.

زمانی که استکبار جهانی داعش را که دست خودش بود برای ایجاد ناامنی در برخی کشورها فرستاد، شهید سلیمانی وارد میدان شد تا بینی آنها را به خاک بمالد، فرماندهی مهربان و دلسوز برای دوستان و رزمنده و بی باک برای دشمنانی که دارند. برای وطن برنامه ریزی کرد، حرف و عملش یکی بود و به همین دلیل حرفش به دل می گرفت و وقتی گفت تا چند ماه دیگر داعش در منطقه نابود می شود، دقیقاً همین اتفاق افتاد.

مهمترین دستاورد حاج قاسم علاوه بر ایجاد امنیت و مقابله با دشمن این بود که با همان روحیه جهادی و شهادت طلبی، اقتدار اسلام و مقاومت اسلامی را به جهانیان چه سوریه و چه عراق نشان داد. همانطور که در زمان حفاظت مقدس برای نجات جان مظلومان شتافت.

داعشی ها پس از ورود به عراق و سوریه می خواستند وارد ایران شوند و طمع آنها را تیز کردند، اما دیپلماسی فعال شهید سلیمانی داعش را نابود کرد و افزایش قدرت مقاومت مهمترین هدفی بود که همیشه بر آن تاکید داشت چون همه چیز را می دانست. جبهه مقاومت افزایش می یابد، دشمنان زودتر مسیر زوال را در پیش می گیرند.


شهید سلیمانی، استان اسوه

شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر اخلاق، انسانیت، مهربانی، بصیرت، رهبری، شجاعت و استکبارستیزی بود که در دل همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان جای داشت. و تقوای حاج قاسم او را در دلها محبوب کرد.

یکی از ویژگی های مهم شهید سلیمانی رهبری بود، به طوری که او همیشه گوش به فرمان ائمه انقلاب بود، چه در دوران دفاع مقدس به عنوان سرباز و رزمنده با دشمن می جنگید و چه زمانی که ضربات سنگینی به دشمن وارد می کرد. یک فرمانده قدس وارد شد.

شهید سلیمانی نقش بسیار مهمی در شکل گیری محور مقاومت و تقویت و تحول در این محور داشت و در مبارزه با صهیونیست ها و دشمنان به نماد مبارزه با تروریسم تبدیل شد تا جایی که بسیاری از کشورهای جهانیان که از قدرت و مظلومیت دشمنان ضربه خورده اند، با اجابت به ندای محور مقاومت و شهید سلیمانی، در برابر دشمنان قرار می گیرند.


2070c65f 446b 4abe 803f 62b6a8bf8282 خبر خاکستری



خون تازه ای که در رگ های ملت ایران می جوشد

با توجه به اینکه شهید سلیمانی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های استکبار داشت، دشمنان احساس خطر کردند و نقشه شهادت ایشان را طراحی کردند، در حالی که دشمنان تصور می کردند با نابودی شهید سلیمانی افکار و اندیشه های او به دنیا رفت، اما شهادت، مسلمانان و عاشقان حاج قاسم از خواب بیدار شدند.

در 22 دی ماه 1396 خبر شهادت مردی در میدان اعلام شد، ملت ایران یکپارچه عزاداری کردند و بسیاری از ملت های آزادیخواه نیز در سوگ شهادت سردار سلیمانی به سوگ نشستند و اینگونه بود که خیل عظیم مردم ایران. ملت در مراسم تشییع شهید سلیمانی حضور یافتند، همچنین بیانگر این بود که با شهادت سردار سلیمانی خون تازه ای در رگ های ملت ایران جوشید و حاج قاسم های زیادی هستند که به این راه ادامه می دهند.


صلابت و استحکام جبهه مقاومت حاصل تلاش های سردار شهید سلیمانی است

امیرعلی حیدر امیری، تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: شهید سلیمانی چه در زمان فعالیت بسیجی و پاسداری و چه در زمان فرماندهی نیروی زمینی، فردی همه فن حریف بود. سپاه قدس از نظر خصوصیات اخلاقی و رفتاری عالی و در زندگی خصوصی پسری در خدمت پدر و پدری مهربان در خدمت فرزندان و همسری شایسته بود.

وی با اشاره به اینکه نقش اجتماعی شهید سلیمانی برجسته است، گفت: خاطرات زیادی از اخلاق اسلامی وی وجود دارد و در اکثر حوادث اجتماعی از زلزله گرفته تا سیل و هر جا که نیاز به کمک او بود، در کنار یاران خود بود. تا آنچه می تواند برای خدمت به مردم آسیب دیده ارائه دهد.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا به نقش شهید سلیمانی در ایجاد امنیت اشاره کرد و تصریح کرد: حاج قاسم سابقه عجیبی در کنترل مرزها و مبارزه با اشرار دارد که توانست در این حوزه نیز تحولاتی ایجاد کند اما پس از به دست گرفتن فرماندهی سپاه سپاه قدس اقدامات کم نظیر بسیاری را انجام داد، از این رو اقتدار و تقویت جبهه مقاومت حاصل تلاش شهید سلیمانی بود که گردان های زیادی در قالب محور مقاومت برای مقابله با دشمن وارد میدان شدند.

امیری تصریح کرد: زحمات بی نظیر حاج قاسم را در سوریه، حماس، لبنان و عراق می توان دید و با رزمندگان محور مقاومت نیز دیدار کرد. خاطرات جالبی از حضور ایشان در جنگ 33 روزه لبنان وجود دارد که از خطاب به حضرت زهرا ج) و با طرح حزب الله برای محاصره صهیونیست ها تعاریف زیادی می شنویم.


601b0f91 3538 497d 8242 d816fa2cf848 خبر خاکستری



شهادت حاج قاسم سرآغاز فروپاشی نظام السلطنه بود

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سیاستمداری پرتلاش، فرماندهی مجرب و فردی با اخلاق بود که بر قلوب حکومت می کرد و توانست نظام سلطه را ذلیل کند، از این رو خاری در چشم دشمن بود و دشمنان تصمیم به کشتن او گرفتند. او را بکشید حذف فیزیکی شهادت سلیمانی برای همیشه از بین می رود در حالی که شهادت حاج قاسم سرآغاز فروپاشی نظام بود.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد رزمندگان در همه جای جهان اسلام شد، گفت: شهادت وی سرآغاز هماهنگی محور مقاومت و جزم اندیشی رزمندگان و شهید سلیمانی بود. نماد مبارزه با ظلم و قدرت شد و شخصیتی منحصر به فرد در تمام جهان است.

امیری تصریح کرد: امروز شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناکتر است و به نمادی برای همه رزمندگان تبدیل شده و مکتبی به نام مکتب سلیمانی در بین ملت ها ایجاد شده و این مکتب الگوی همه رزمندگان و نمونه است. برای انقلابیون و مبارزان .


مدرسه شهید سلیمانی مجموعه خوبی هاست

وی گفت: مکتب شهید سلیمانی مجموعه خوبی هاست و هر مسلمانی باید از آن برخوردار باشد. انتشار مکتب شهید سلیمانی باعث شد بسیاری از مردم به خودباوری برسند و شهید سلیمانی را به الگویی برای خود تبدیل کنند، نویسندگی، سخنرانی، فیلم سازی و… این قهرمان را به جهانیان معرفی می کردند.

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی عشق به همه خوبی ها است و ایشان می خواهند این مکتب در مدارس تدریس شود تا همه نوجوانان باور کنند که یک مرد بزرگ می تواند از یک خانواده رشد کند و برای همه اسطوره شود. . دنیا در حال تغییر است.

امیری تصریح کرد: مدرسه شهید سلیمانی به مردم خودباوری می آموزد، ایثار را می آموزد و از نظر اخلاقی تا نظامی امروز مدرسه ایشان مدرسه ساز مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید