سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مؤسس مکتبی بر اساس امام حسین (ع) بود.

ساعت: 17:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921798

کمیته ریاست جمهوری حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین:

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها بیانیه ای صادر کرد و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها بیانیه ای صادر کرد و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
در این بیانیه آمده است:
به نام پروردگار شهدا و صالحین
من از مؤمنان و صالحان هستم، ما ارادتمند به خدایم، اما من داور محبت هستم و من منتظرم و برای تغییر دعا می کنیم».
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: سردار سلیمانی با استفاده از تجربه سال‌های دفاع مقدس و نصایح یاران خود، با تکیه بر امکانات داخلی همین کشورها، مقاومت را تقویت کرد.
وی در خصوص ویژگی های سردار سلیمانی گفت: وی با وجود اینکه درگیر مسائل پیچیده سیاسی بود و فعالیت های خوبی انجام می داد اما فردی مخلص و صادق بود که همه باید تلاش کنیم تا ویژگی های او را در خود ایجاد کنیم. انقلاب، 10.11.1401)
ارائه شخصیت سیاسی، اجتماعی، فردی و اخلاقی این رهبر بزرگ جهان اسلام، اکنون وظیفه هر انسان آزادیخواه و با اخلاق است تا همگان شاهد باشند که او چگونه مخالفان را در مکتب بزرگ شیعه و شیعه گرد هم آورده است. سختی و لطافت و عشق و خشم و خرد و عشق را به هم پیوند می دهد و بزرگانی چون او را می پروراند.
مکتب اسلام محمدی (ص) با توانایی انسان سازی و پرورش انسان های بی نظیری چون سلیمانی و این تربیت و تربیت هیچ گاه پایان این امر نبوده و نخواهد بود و با ادامه این روند باید همواره به دنبال ظهور باشیم. او شاهد چنین رهبرانی بود و امیدوار بود که آنها مظهر عشق، عزت و شجاعت باشند.
اندیشه و راه این شهید والامقام باید همواره سرلوحه شاگردانش باشد و با پیروی از سیره و سیره اوست که نامش زنده خواهد ماند و سرافرازی صفاتی چون شجاعت، اخلاق، اخلاص، نبوغ نظامی، ولایتمداری. ، شرف ، نوع دوستی ، شفقت و مهربانی مرزها را درنوردید و اکنون نامش برای همیشه در هر گوشه زمین است.
شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر رشادت، مردانگی و آزادگی است که ارادت و التزام به اهل بیت (ع)، رهبری، اخلاص، سرعت عمل، کلام مؤثر، روحیه انقلابی، ساده زیستی و مردمی بودن، آرامش و صفا از ویژگی های آن است. نشاط، روحیه شهادت طلبی، رشادت، استکبار ستیزی، معاشرت با جوانان، حمایت از مستضعفان، محبوبیت جهانی و رهبری از ویژگی های این شخصیت بزرگوار بود.
نقش موثر حاج قاسم در تقویت حزب الله و گروه های فلسطینی در چندین نبرد از جمله جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی و پیروزی مبارزان فلسطینی در جنگ های 22 روزه، 11 روزه و 2 روزه غزه. علیه رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ ماندگار شده است، نقشه ها و نقشه های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه به عنوان معامله قرن پایان یافت.
این سردار شهید بنیانگذار مکتبی بود که با پیروی از امام حسین (ع) در بین جوانان رواج یافت و حاج قاسم سلیمانی الگوی این جوانان متعهد و انقلابی شد.
اسرائیل جنایتکار و کودک کش و آمریکای خبیث همچنان از نام سردار شهید و آثار مکتب او می ترسند و نگران استکبارستیزی و نسل شهیدپرور سردار سلیمانی هستند.
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادت سردار دل‌ها از تمامی آزادی‌خواهان جهان دعوت به عمل می‌آورد که راه مبارزه را تا نابودی کامل ادامه دهند. غده سرطانی بشریت، رژیم صهیونیستی کودک کشی و غصب تا آزادی بیت المقدس. شریف ادامه می دهد.
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

دیدگاهتان را بنویسید