انقلاب اسلامی معجزه امام خمینی (ره) در این دوران بود/ رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در مکتب امام پرورش یافتند.


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843614

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: انقلاب اسلامی معجزه امامی بود که اسلام را زنده کرد و نمونه آن شیخ زازاکی بود که به ایران آمد و در نیجریه 20 میلیون شیعه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ صبح امروز زاگرس گفت: یکی از راه های اثبات حقانیت انبیای الهی معجزه بود که انبیا برای اثبات ادعای خود و مقبولیت مردم معجزه کردند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه در قرآن کریم به برخی از معجزات الهی اشاره شده است، گفت: قرآن در مورد حضرت صالح می فرماید: شفای چشمان حضرت یعقوب از پیراهن حضرت یوسف، بلع. تارهای فرعون با عصای حضرت موسی (ع) از معجزات زمان پیامبر اسلام به شمار می رود.

وی هدف از معجزه را غلبه بر بندگی طاغوت و ترویج حق عنوان کرد و گفت: معجزات از سوی پیامبر اعلام می شود تا مردم به حقانیت خود پی ببرند. در این عصر معجزه امام بزرگوار انقلاب اسلامی.

وی با بیان اینکه قرآن معجزه پیامبر اسلام است و ضامن سعادت مردم در طول تاریخ و آینده بشریت است، گفت: معجزه امام انقلاب اسلامی بود و عمل آن قابل مقایسه با علما نیست. گذشته.» که قابل قیاس با علمای گذشته نیست، زیرا اسلام را زنده کرد و مکتب تشیع را به جهانیان نشان داد و در دنیایی که تریاک دین توده مردم محسوب می شد. امام دین را وسیله سعادت بشر قرار داد. .

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امام مکتب اهل بیت علیهم السلام را به جهانیان معرفی کرده ام، گفت: که به ایران آمد یک کرد، امام نظام که ژاندارم بود. منطقه سرنگون شد

وی افزود: امروز اگر اندیشه اسلام در بیش از 100 کشور جهان شناخته شده است، محصول نهضت امام است. امام خمینی (ره) نیز باعث رشد مردم ایران در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی و معنوی شد، امروز ملت ایران ملت بزرگی است و رشد علمی که در ایران اسلامی مشاهده می شود در دنیا کم نظیر است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: با وجود همه شرایط سخت مردم، اما اقتصاد ایران در تحریم ها رشد کرده است، زمانی می گفتند ارز ترجیحی و دو نرخی کار می کند، اما جواب نمی دهد و ایجاد می کند. مشکلات و فساد؛ «کارمندان دولت در اجرای سیاست‌ها و عملیات‌ها کوتاهی کرده‌اند، اما دولت فعلی که سیاست‌های اقتصادی در آن اجرا می‌شود و کسانی که جرأت اجرای آن را نداشته‌اند، از رئیس دولت انتقاد کرده است.

حجت الاسلام میرعمادی به ضعف ها و ناکامی های ادوار مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود همه ضعف ها و مشکلات، شاهد تحول و رشد از سوی امام (ره) و تربیت جوانان مفسد در کاباره ها و جوانان بوده ایم. . «او آنها را برای مسابقه زندگی و شهادت تربیت کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برخی تنها راه برون رفت را مذاکره می دانند، گفت: اگر روزی امام می گفتند آمریکا قابل اعتماد نیست، آیا این کشور در طول سالیان متمادی تغییر می کرد که برخی آن را تنها راه برون رفت می دانند. ؟”

وی افزود: حرکت امام برای پیروزی انقلاب اسلامی، ذهن و اندیشه ملت ایران را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه فرماندهان و رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در مکتب امام پرورش یافته اند، گفت: آنها به اجرای دستورات آمریکا نگاه می کنند اما باید به رشد، تحول در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی نگاه کنیم. ابعاد و حضور پررنگ ایران در جهان.

حجت‌الاسلام میرعمادی، اسلام‌زدایی، ایران‌هراسی، تفرقه و اختلاف را در میان توطئه‌های دشمن اعلام کرد و گفت: اگر قرآن بسوزد، معارف آن روز به روز در سراسر جهان گسترش می‌یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه یهودیان صهیونیست با ساخت فیلمی در صدد لکه دار کردن نام امام رضا علیه السلام هستند، گفت: پیش بینی می کنند اگر در ایران پیشرفتی نداشتید، فیلم شما را در جشنواره ها به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: در حال ساخت فیلمی هستند که داستان یک دختر فقیر را نماد انقلاب اسلامی مردم ایران معرفی می کنند.

وی به ایجاد تفرقه، اختلاف و تفرقه توسط دشمنان در مسائل مختلف کشور از جمله جراحی اقتصادی اشاره کرد و گفت: سیاه نمایی.

استاد حوزه و دانشگاه به حداقل تجهیزات ایران در عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز شهرهای موشکی سپاه و ارتش جغرافیای دشمنان و استکبار را تهدید می کند.

وی افزود: آمریکایی ها صدها فیلم و انیمیشن برای کودکان ساخته اند اما با سرود خودجوش سلام فرمانده مخالفند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امام نسبت به وحدت کشور، اسلام، مسائل سیاسی مانند مصونیت مستشاران آمریکایی حساس است، گفت: امام نسبت به مردم حساس بود و خود را خدمتگزار مردم می دانست. مردم و آمریکا و توطئه های آنها ایستاد و سرانجام بذر انقلاب را کاشت.

وی در پایان گفت: امام (ره) ملت را رشد داد و باعث تحول ایران اسلامی شد و امروز باید با اتحاد و همبستگی و حمایت از کارکنان انقلاب اسلامی و مقاومت از آرمان های امام و انقلاب دفاع کنیم. به توطئه های دشمن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید