ظهور جنبش فمینیستی نیهیلیستی با ظهور بلندمرتبه‌های جدید/شورش‌های اخیر ناشی از سیری است، نه گرسنگی.


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921289

مردانی نژاد گفت: در اغتشاشات اخیر بسیاری از صداهای جدید وارد عمل شدند و شورش های پوچ فمینیستی را آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز مردانی نژاد استاد دانشگاه در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی تصریح کرد: زمانی که ایران به خواسته های غیرمنطقی و زیاده خواه دشمن پاسخ منفی داد و برای تقریب، حرکت رو به جلو و پیشرفت در داخل کشور گام بردارد، دشمن با تمام امکانات و امکانات به سرعت وارد عمل می شود.
وی تصریح کرد: شاهد بودیم که دشمنان کشور همه قوانین و پروتکل های بین المللی در این زمینه را نادیده می گیرند و با همه ابزار وارد میدان می شوند و رسانه ها که مهمترین ابزار در دست آنها بودند آشکارا قوانین را زیر پا می گذارند.
مردانی نژاد تصریح کرد: تشویق، ترغیب و تحریک به اغتشاشات در اغتشاشات اخیر به صورت علنی صورت گرفت و حتی نحوه تهیه سلاح و مواد برای اغتشاشات به آنها آموزش داده شد.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دولت به میل دشمنان عمل نمی کند و بدون توجه به تامین منافع غرب به دنبال توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: از این رو دشمن عوامل خود را که برای این منظور بودند به اربیل فرستاد. اردن، بخشی از سوریه، کمی زودتر از زمان برنامه ریزی شده. ، پاکستان و… آموزش دیده، وارد میدان شدند.
وی با اشاره به وقایع سال 1332 و سرنگونی مصدق یادآور شد: در آن سال ها جمعیت به سرکردگی شعبان بی موخ و بانویی که به موهای بلندش معروف بود، جوانان را تحریک می کرد و به شورش می پرداخت.
مردانی نژاد افزود: در اغتشاشات اخیر کروشکووی های جدید هم دست به کار شدند و شورش های پوچ فمینیستی را به راه انداختند، اما چون این افراد در اقلیت هستند و مردم با آنها همراهی نکردند، مردم را مرعوب کردند، مغازه ها را آتش زدند و ماشین ها را متوقف کردند. و .
مردانی نژاد افزود: این شورش شور بیکاران و گرسنگان و مظلوم گرانی نبود، بلکه سلبریتی ها و ورزشکاران میلیاردی کاخ نشین، ثروتمندان، صاحبان بنگاه های اقتصادی بزرگ و… بود. واسطه این پرونده ها شدند.
این استاد دانشگاه گفت: نباید از پول و هزینه هایی که برای عوامل بیرونی و داخلی در نظر گرفته شده بود غافل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید