یک شورش فمینیستی پوچ جنسی رخ داد


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900924

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر ریشه اغتشاشات را بیابیم جریان بهایی در آن موج می زند، این جریان در جامعه نفوذ کرده و برانگیخته است، شاهد این اتفاقات نباشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز مردانی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: وقایع پس از فوت خانم مهسا امینی باید طبق قانون توسط مراجع قانونی بررسی شود و گزارشات پزشکی قانونی در مسیر قانونی خود قرار گرفته و با آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه وقایع اخیر تنها بهانه ای برای دشمنان ما بود، تصریح کرد: در واقع دشمن از دولت گذشته که همیشه تنها به دنبال غرب بود و به هر طریقی می خواست غرب را به سمت خود بیاورد، می جنگید. با روی کار آمدن دولتی که منافع ملی را دنبال می کرد و مذاکرات و مسائل اقتصادی کشور را به مذاکرات و برجام گره نمی زد و در مسیر خنثی سازی تحریم ها پیش می رفت، دشمن متوجه شد که دولت به دنبال بهبود اوضاع است. امور و پیشرفت کشور

مردانی نژاد مهمترین هدف دشمن را جلوگیری از پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: دشمن به موضوع هسته ای که 10 سال است درگیر آن هستیم فشار می آورد که اگر بدانند ایران نیست، جلوی پیشرفت کشور را بگیرد. دنبال بمب هسته ای و اساس پیشرفت کشور هدف آنهاست و حاضر به سازش در این موضوع نیستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال هر بهانه ای برای ضربه زدن به هدف است، گفت: می خواهند از هر بهانه ای استفاده کنند تا در نهایت نظام را تغییر دهند.

مردانی نژاد با اذعان به اینکه دولت سیزدهم بیش از یک سال است که مسیر اصلی خود را طی کرده و در راه است، گفت: دولت سیزدهم به روابط خود با کشورهای همسایه و در حال حاضر صادرات و واردات کشور، فروش نفت، بازگشت ارز توجه داشت. در حال وقوع است و این چرخه برای دشمن قسم خورده ما که استکبار جهانی است خوشایند نیست.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای جلوگیری از این حرکت تمام توان خود را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: دفتر ایران در اسرائیل به یک زن سپرده شده است، پس از گذشت چند ماه از فعالیت این زن متوجه می شوند که یک انقلاب فمینیستی پوچ در ایران در حال شروع است. این جنبش در حالی که یک شورش و انقلاب با گرایش های نیهیلیستی بود، یک جنبش کاملاً سازمان یافته توسط رهبران و شورشیان متوسل به انواع خشونت بود که در آن آموزش دیده و در نقاط مختلف کشور اجرا می شد. از نوجوانان و جوانان ما استفاده می شود.

مردانی نژاد افزود: شورشیان شعارهایی دادند که کاملاً واضح و تجزیه طلبانه بود و کاملاً مشخص است که رسانه ها در کشوری مانند انگلیس که با ایران رابطه دارند در واقع در حال ایجاد مشکل و آشوب و آموزش، دعوت هستند. می سازند و زنگ می زنند، شعار می دهند و این نشان از کار سازماندهی شده و روشن و این تهدیدهاست که اگر در مذاکرات شکست نخورید و بخواهید غرب را نادیده بگیرید، چه خواهیم کرد و روزهای سخت را به شما خواهیم رساند.



وی با اذعان به اینکه دشمن برای از بین بردن انقلاب و وحدت مردم و لطمه زدن به یکپارچگی ارز کشور تمام توان خود را انجام داده است، گفت: دشمن به دنبال تغییر نظام و تجزیه کشور است و ماه ها و سال ها برنامه ریزی کرده است. وارد شده کاملا محاسبه شده است.



مردانی نژاد یادآور شد: فضای مجازی کشور را به کلی رها کردیم و در جنگ شناختی عملکرد خوبی نداشت به همین دلیل جوانان ما وقتی خوراک فکری به آنها داده نمی شود به بیراهه می روند و وارد میدان دشمن می شوند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه عده ای فقط به دنبال لیبرالیسم و ​​غرب زدگی هستند، گفت: فضا را برای این افراد باز گذاشتیم و خیلی راحت وارد شدند.

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه اگر ریشه یابی کنیم جریان بهایی در آن موج می زند، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند جریان نفوذ را جدی بگیرید اما برخی نخواستند ایشان را بشنوند و این جریان ریشه دارد، در جامعه نفوذ کرده و برانگیخته است. کردها و قیام ها ایجاد شده، جریان های انقلابی مورد هجمه های نامناسب قرار گرفته اند که مغرضانه است در دانشگاهی که نخبگان حضور دارند شعارهای جنسی بدهند و این نشان می دهد که نقصی وجود داشته، جریان نفوذ در این موضوع وارد شده است. محتوا. این چیزی است که ما شاهد آن هستیم و نتیجه نهایی این جریان است.

وی با اذعان به اینکه بحث های شناختی کم شده و دشمن حساب شده وارد بازی شده است، گفت: اتاق فکر آنها حساب شده است و عده ای در آنجا هستند که این گرایش ها را تغذیه می کنند و در بازی آنها هستند، البته بخشی از آنها می دانند. داستان.

مردانی نژاد ادامه داد: این فتنه ها با هدف جلوگیری از پیشرفت کشور است و تمام توان و توان خود را برای از بین بردن این الگو گذاشته اند.

وی تصریح کرد: تحریم و اغتشاش دو روی یک سکه هستند، همه اینها به این دلیل است که مانع پیشرفت و استقلال کشور می شود و این زنجیره درهم پیچیده و ریشه دارد و باید مراقب بود، ریشه ها را شناخت و به ریشه آن حمله کرد.

مردانی نژاد خاطرنشان کرد: «عموم مردم از این جریان ناراحت هستند و تاکنون این افراد مانع از خرابی و فروپاشی شده اند. که در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید