کدام رفتار جنسی در رابطه جنسی برای مردان و زنان جذاب تر است؟

کدام رفتار جنسی در رابطه جنسی برای مردان و زنان جذاب تر است؟

بیشتر مردان رفتارهای جنسی احساسی و عاشقانه را ترجیح می دهند. تحقیقات نشان می دهد که مردان و زنان در هر سنی رفتارهای احساسی مانند بوسه و در آغوش گرفتن را به سایر رفتارها ترجیح می دهند.

با وجود اینکه انسان ها از ابتدا رابطه جنسی داشته اند، اما خواسته های واقعی همسرمان در اتاق خواب هنوز برای بسیاری از افراد مبهم است. خوشبختانه، تیمی از دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا برخی از این اسرار را کشف کرده اند که نشان می دهد مردان و زنان بیشتر از همه در اتاق خواب چه می خواهند. تعدادی از رفتارهای جنسی در لیست نظرسنجی وجود داشت، مانند خودارضایی (رضایت) و رابطه جنسی دهانی (که برای سلامتی مضر است و باعث بیماری های خطرناک می شود)، اما اکثر پاسخ دهندگان اذعان داشتند که اینها بیشتر احساسات و رفتارهای عاشقانه هستند. آنها دوست دارند رابطه جنسی داشته باشند.

به گفته دبی هربنیک، نویسنده این مطالعه، در بیانیه ای به ScienceDaily، “برخلاف برخی از کلیشه ها، جذاب ترین رفتارها، حتی برای مردان، رفتارهای احساسی و عاشقانه است. این رفتارها عبارتند از: بوسیدن بیشتر در حین رابطه جنسی، در آغوش گرفتن.” چیزهای شیرین و عاشقانه در طول رابطه جنسی، آماده کردن یک محیط رمانتیک در اتاق خواب برای رابطه جنسی است.

این مطالعه همچنین نشان داد که چه نوع رفتار جنسی برای افراد جذاب تر است. از افراد شرکت کننده در این مطالعه در مورد بیش از 30 رفتار جنسی و میزان جذابیت آنها سؤال شد.

این یافته‌ها با تحقیقات قبلی مطابقت دارد، که نشان می‌دهد اکثر مردم بر این باورند که بهترین بخش رابطه جنسی لذت بردن از لحظه نیست، بلکه در آغوش گرفتن و احساس صمیمیت است. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که یک زندگی جنسی سالم و فعال معمولا با شادی و رضایت از زندگی مرتبط است. با این حال، تحقیقات منتشر شده در اوایل سال جاری نشان می دهد که احساس رضایت از رابطه جنسی تنها در صورتی ایجاد می شود که احساسات مثبت پس از رابطه جنسی ایجاد شود.

به گفته انجمن روانشناسی بریتانیا: «وقتی مردی رابطه جنسی برقرار می کند، نه تنها به دنبال یک رابطه صمیمی است، بلکه می خواهد احساسات بیشتری را در طول رابطه و چند ساعت پس از آن تجربه کند. بنابراین به نظر می رسد که “سکس نه تنها به دلیل تأثیرات فیزیولوژیکی و خوشایند، بلکه به دلیل تأثیر عمیق و مثبتی که بر روابط شما با شریک زندگی تان می گذارد، برای ما خوب است.”

با این حال، بوسه و در آغوش گرفتن تنها رفتارهای مطلوب در رابطه جنسی نیستند. مطالعه دیگری در مورد خیانت در وب سایت Victoria Milano نشان می دهد که رابطه جنسی دهانی نیز در رتبه اول لیست عزیزان قرار دارد. به گزارش مترو، به همین دلیل برخی از زوج ها به شریک زندگی خود خیانت می کنند زیرا این لذت را تجربه می کنند. این سایت نشان داد که 65 درصد از زنان و 68 درصد از مردان خیانتکار اظهار داشته اند که رابطه جنسی دهانی و عدم وجود آن در رابطه و تجربه فعلی آنها دلیل تمایل آنها به شخص دیگری است.

دانستن تمایلات جنسی فقط نوشتن مقالات سرگرم کننده نیست، بلکه به محققان کمک می کند شادی انسان و راه های بهبود آن را بهتر درک کنند. محققان از ایندیانا امیدوارند که اطلاعات آنها بتواند راه های جدید و هیجان انگیزی را برای صمیمیت و رابطه جنسی بهتر در اختیار زوج ها قرار دهد که در نهایت رضایت و شادی جنسی را در زوج ها بهبود می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید