عوارض جانبی رضایت بیش از حد مردان از رابطه جنسی چیست؟

عوارض جانبی رضایت بیش از حد مردان از رابطه جنسی چیست؟

تفاوت بین جنسیت مرد و زن که هیچ کس نمی داند!

کارشناسان و مشاوران مسائل جنسی که در این زمینه کار می کنند، هرگز علاقه زیادی به تهیه گزارشی در مورد کفایت میزان و تعداد تماس های جنسی برای افراد نداشته اند. زیرا این امر باعث می شود که بسیاری از افراد تصورات اشتباهی در مورد خود داشته باشند و با مشکلاتی مانند اعتیاد و بیش فعالی جنسی نتوانند بین سطح میل و غریزه طبیعی جنسی تفاوت قائل شوند. اما به طور کلی بین یک زوج سالم، داشتن رابطه جنسی یک تا دو بار در ماه و معمولاً کمتر از 10 بار در یک سال ازدواج، بدون رابطه جنسی تلقی می شود و معمولاً به طور متوسط ​​یک تا سه بار در هفته یک رابطه عادی و متعادل است. برای اکثر مردم در نظر گرفته شده است

زیاده روی در مرد، زیاده روی در تماس جنسی و حتی بدتر از آن داشتن چندین شریک جنسی آسیب ها و مشکلات زیادی را برای مردان، خانواده ها و جامعه به همراه خواهد داشت. در زیر برخی از مضرات رضایت بیش از حد مردان از نظر متخصصان و متخصصان طب سنتی آورده شده است.

مضرات راضی کردن بیش از حد مرد

این افراد علاوه بر عوارض زیاد در رابطه جنسی و جلب رضایت بیش از حد مرد، با مشکلات روحی و روانی زیادی نیز مواجه هستند. همچنین اگر چنین افرادی کنترل میل و زیاده‌روی خود را از دست بدهند، می‌توانند به حدی به خیال‌پردازی‌های جنسی بپردازند که در واقع مرز بین واقعیت و رویا را از دست بدهند و در صورت ازدواج، وظایف زناشویی خود را به خوبی انجام دهند. و اگر مجرد باشند دچار ناامیدی، ناامیدی و افسردگی می شوند.

یکی دیگر از نقاط ضعف رضایت مردانه برای برخی افراد، خودارضایی است. افرادی که احساس رضایت می کنند فقط برای مدت کوتاهی احساس رضایت و آسودگی می کنند و سپس همه چیز معکوس می شود و آسیب های زیادی از رضایت رخ می دهد. این عمل ناشایست عواقب روحی و جسمی زیادی برای فرد دارد

خشنود کردن بیش از حد مرد چه ضرری دارد؟

تحقیقات جدید محققان در زمینه ارضای بیش از حد به ویژه در مورد مردان نشان می دهد که تکرار و افراط در اعمال جنسی علاوه بر کاهش قدرت و استقامت مردان، بر باروری آنها نیز موثر است و باعث کاهش باروری می شود. با افزایش تعداد تماس های جنسی، میزان اسپرم در هر انزال کاهش می یابد و اگر این مقدار که معمولاً بین 40 تا 60 میلیون اسپرم در هر میلی لیتر منی است، به کمتر از بیست میلیون اسپرم برسد، ممکن است میدان باشد. باروری مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

زیاده روی در مرد می تواند به قلب آسیب برساند و باعث مشکلات قلبی شود و همچنین احتمال سکته مغزی را افزایش می دهد. در واقع بین میزان و تعداد مردان رابطه جنسی با برخی هورمون‌های جنسی خاص که عامل خطر بیماری قلبی و سکته هستند، رابطه مستقیم وجود دارد و مردان باید در تنظیم نیازهای جنسی خود دقت کنند.

ارضای بیش از حد انسان باعث ایجاد شرکای جنسی متعدد در او می شود که زمینه پیدایش انواع بیماری ها مانند ایدز، هپاتیت، زگیل تناسلی، سوزاک و… و شیوع آن ها در جامعه را فراهم می کند.

مضرات ارضای زیاد از نظر ابن سینا

ابوعلی سینا معتقد است استفاده از دانه کاهو، آب کاهو و خوردن برگ کاهو در کاهش شهوت بسیار مفید است. به گفته این دانشمند ایرانی، اسپرم حیات و قوت مردان است. به همین دلیل است که در رابطه جنسی اعتدال را رعایت کنید، زیاده روی در رابطه جنسی و آمیزش جنسی باعث کاهش طول عمر و ضعف بدن می شود. در هر حال، آمیزش زیاد مضرترین چیز است، مخصوصاً زمانی که مداوم باشد، زیرا باعث ضعف مغز، قلب، کبد، قدرت، اعصاب، بینایی، معده، کلیه ها، مثانه، تپش قلب، درد در ناحیه کمر و پهلو می شود. سیاتیک، نقرس و اینطوری می شود. همچنین باعث کاهش قدرت و ضعف اعصاب و بروز بیماری هایی مانند فلج، رعشه، فلج، تشنج، ضعف گوارش، کاهش قوای بدنی در مردان، قولنج، بوی بد دهان و ضعف سایر قوا می شود. دلیل این امر این است که بدن مراحل زیادی را پشت سر گذاشته و انرژی زیادی برای تولید اسپرم صرف کرده است. همچنین تماس جنسی زیاد به چشم و سطح بینایی فرد آسیب می رساند.

به طور کلی متخصصان طب سنتی معتقدند وقتی بدن بیش از حد سیر باشد خشک و سرد می شود و افزایش سردی بدن عامل بیماری ها و بیماری های دیگر خواهد بود. عوارض رضایت زیاد در مردان باعث این امر در غیاب زن می شود. انسان باید به لذت از خود روی بیاورد و یکی از معایب خود لذتی تماشای فیلم های مستهجن و خودارضایی است.

دیدگاهتان را بنویسید