مردان برای رابطه جنسی چه الزاماتی دارند؟

مردان برای رابطه جنسی چه الزاماتی دارند؟

مردان ناگفته در رابطه جنسی
مردان در رابطه جنسی تمایلاتی دارند!؟ ادامه مطلب بسیاری از ما خواسته هایی از شریک جنسی خود داریم که به دلایل مختلف از جمله خجالت و رو در رو به آنها نمی گوییم یا آنقدر بد و منزجر کننده این خواسته ها را مطرح می کنیم که باعث ناامیدی طرف مقابل می شود. آنها خواسته های جنسی زیادی از همسر خود دارند که آنها را مطرح نمی کنند، زیرا زنان کمتر انتقاد می کنند و با اکراه وارد رابطه جنسی می شوند.

اگر شما هم از شریک جنسی خود خواسته‌هایی دارید اما نمی‌دانید چگونه آن‌ها را بیان کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را که فقط مختص آقایان است، بخوانید تا بدانید چگونه رفتار جنسی او را بدون جریحه دار کردن احساسات طرف مقابل مورد انتقاد قرار دهید. خواسته های جنسی خود را بیان کنید

درصد بسیار کمی از خانم ها انتقاد می کنند و به راحتی می توان مسائل جنسی را با آنها مطرح کرد، اما دیگران به انتقاد در مورد رابطه جنسی و درخواست های جنسی سریع واکنش نشان می دهند تا به او صدمه بزنند، بتوانند به راحتی از او انتقاد کنند و خواسته های خود را مطرح کنند؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

نارضایتی از برخی رفتارهای جنسی زنان یکی از مشکلات رایج مردان در روابط است
اگر از بخشی از رفتار جنسی همسرتان راضی نیستید، مستقیماً این احساس را به او نگویید و از او بخواهید تصور کند که او در حین رابطه جنسی در جای شماست و اکنون می توانید او را به سمتی که می خواهید هدایت کنید و رابطه جنسی را انجام دهید. چیزهایی که او می خواهد از لذت خود به او بگویید.

آغازگر نبودن در رابطه جنسی یکی از خواسته های مردان در رابطه جنسی است
بسیاری از مردان گاهی می خواهند زنانشان در شروع رابطه جنسی پیش قدم شوند، اما نمی دانند چگونه این درخواست را بیان کنند. می توانید این درخواست را به صورت زیر مطرح کنید و به همسرتان بگویید: دوست دارم گاهی اوقات شما آغازگر رابطه باشید و من را تحریک کنید و برای من ناخوشایند است که همیشه آغازگر آن باشم. توجه داشته باشید که وقتی همسرتان شروع به این کار کرد، از او استقبال کنید و واکنش خوبی نشان دهید.

نکته:

برخی از رفتارهای نادرست زنان در رابطه جنسی از این تفکر ناشی می شود که آنها فکر می کنند همه مردان یکسان هستند و از یک چیز لذت می برند، بنابراین لازم نیست برای ابراز تمایلات جنسی خود از خشونت استفاده کنید، می توانید در روابط جنسی، خواسته های خود را به آرامی و غیر مستقیم بیان کنید تا شریک زندگی آنها را یاد بگیرد. رضایت هر دو طرف در رابطه جنسی بسیار مهم است، بنابراین با بیان عاقلانه نیازهای هر دو جنس به بهبود رابطه خود کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید