چه چیزی رابطه جنسی را سرد می کند

چه چیزی رابطه جنسی را سرد می کند

وقتی خواسته های خود را با شریک زندگی خود در میان نمی گذارید، شوهرتان احساس می کند که می خواهید آن را امتحان کنید تا ببینید چقدر ماهر است. این رفتار باعث می شود که احساس کند شما او را بازی کرده اید. برای شما مخفیانه منزجر کننده و از نظر جنسی سرد است.
پلیس در رختخواب
برخی از زنان مانند پلیس در رختخواب رفتار می کنند و دائماً به شوهران خود دستور می دهند و منع می کنند که چه کاری انجام دهند و چه کاری انجام ندهند.

1. به یاد داشته باشید که چقدر برای مردان مهم است که به آنها اعتماد کنند. وقتی مدام به همسرتان دستور می دهید که به رختخواب برود، به او احساس می کنید که به او اعتماد ندارید و این به نوبه خود باعث سردی جنسی او با شما می شود.

2- وقتی به آنها دستورات زیادی می دهید، احساس می کنند که شما آنها را کنترل می کنید و طوری با آنها بازی می کنید که انگار می خواهید کنترل معاشقه را در دستان خود به دست بگیرید. بنابراین آنها با این واقعیت کنار می آیند که ناتوان هستند، نه کسی که با آنها معاشقه می کند.

3- زن در مقابل پرهیز جنسی ده برابر مرد صبر دارد، بنابراین می تواند پرهیز کند و علیرغم میل درونی خود به دوری از آمیزش با شوهرش، اما مرد چون برایش سخت است، می تواند. به جای دیگری بروید تا راضی شوید و با زن دیگری ارتباط برقرار کنید.

4- گاهی ممکن است تقسیم تخت همسران دلیل دعوا نباشد، گاهی اوقات غفلت از وقت خواب همسران ممکن است دلیل باشد، یعنی هر وقت عصر وقت استراحت داشته باشند، آماده است که بخواب و دیگری ساعت ها جلوتر است تلویزیون نشسته یا درس می خواند یا … و این باعث می شود که همسر مدت زیادی منتظر بماند و در نهایت به خواب برود اما این خواب رویایی است که با امنیت روانی همراه نیست و این عمل می تواند ادامه یابد. از نو. آن وقت می بینیم که چه حفره عمیقی در رابطه خود ایجاد کرده ایم بدون هیچ دعوا.
چرا زنان این کار را می کنند؟
1- از آنجایی که به مردان اعتماد ندارند زیرا ممکن است نتوانند با آن ها کنار بیایند، ممکن است شما مجبور شوید تمام جزئیات را برای او توضیح دهید تا او بداند چه چیزی شما را هیجان زده می کند. و تا زمانی که ناامیدی گذشته را تکرار نکنید.

2- در موارد دیگر در رابطه خود احساس ضعف می کنید، بنابراین ناخودآگاه از دستورات جنسی برای به دست آوردن یک حس کنترل و تسلط موقت و کاذب در رابطه خود استفاده می کنید.

3. گاهی اوقات خانم ها عادت دارند در محل کار خودشان رئیس باشند. بنابراین آنها سکس را پروژه ای می دانند که عامل موفقیت آنها با شماست، بنابراین رئیس خود را با خود به رختخواب می برند.
راه حل چیست
در مورد تمایلات جنسی خود خارج از رختخواب با همسرتان صحبت کنید. به او اعتماد کنید، وقتی زمان معاشقه فرا می رسد، از اطلاعاتی که به او داده اید استفاده می کند و به او فرصت آرامش می دهد. آنچه را که دوست دارید بدانید و یاد بگیرید. اگر همسرتان نسبت به احساسات شما بی تفاوت است، ممکن است لازم باشد درک خود را دوباره ارزیابی کنید تا ببینید آیا برای یکدیگر مناسب هستید یا خیر.
تخت را تقسیم کنید، چرا؟
زنی که به دلایلی رختخواب خود را تقسیم می کند یا با شوهرش سرد رفتار می کند، اولاً با خدا قهر می کند و از رحمت او دور است، ثانیاً از دل شوهر بیرون می رود و ثالثاً امنیت روحی شوهر خود را در معرض خطر قرار می دهد. البته این عمل فقط در مورد زنان صدق نمی کند. گاهی اوقات مردان نیز همین واکنش را نشان می دهند و همین عواقب را در پی خواهد داشت و در برخی موارد جدا شدن تخت همسران آنقدر طول می کشد که یکی از عوامل مهم است و باعث ایجاد خیانت می شود.

استفاده از تخت مشترک یکی از دلایل رابطه سرد است
داستان واقعی:
یکی از مراجعه کنندگان: می گوید هر بار که با همسرم صحبت می کنم، تختش را تقسیم می کند، این کار من را بیشتر عصبانی می کند و بیشتر از او متنفرم. او می گوید: «شوهرم با من بد رفتار می کند، مرا نادیده می گیرد، حرف های زشتی به من می زند، بنابراین تصمیم گرفتم برای تغییر رفتارش مدتی با او بخوابم. حالا عزیزان فکر کنید که آیا این تنها و بهترین راه است یا اصلا راه حل نیست و مشکل را بدتر می کند.
زنی در اتاق خواب همسرم
او می گوید شوهرش با یک زن رابطه دارد و تقریباً مطمئن است که این اتفاق افتاده است. هر کاری می کند شوهرش دست از این کار برنمی دارد و به او رحم نمی کند و زندگی آنها به جهنم تبدیل شده است، دغدغه این خانم شبانه روز این است که چگونه این زن وارد اتاق خواب شوهرش شده و او وارد اتاق خواب شوهرش شده است. متوجه نمی شود

متأسفانه همه ما به نوعی این را دیده یا شنیده ایم. قربانی حادثه زنی است که شوهرش او را طرد کرده است و ظالم زنی است که به مرد خیانت کرده است. اما دوستان بهتر است افکار عمومی را در مورد چنین اتفاقاتی کنار بگذارید و خنثی به نظر برسید.

واقع بینانه اگر فریب بخورد، به عبارتی سهل انگاری او توهین آمیز نیست، مرد نیست، بله همسرش است، برخورد با همسرش، عدم ابراز علاقه، ایجاد سوء تفاهم مداوم، عدم علاقه از نظر شوهر و گاهی توهین به وجدان عاطفی او باعث می شود که مرد خانه را ترک کند و پناهندگی بهتری پیدا کند.

اگرچه اینها دلایل کوچکی برای خیانت بزرگ است، اما واقعیتی غیرقابل انکار است که باید پذیرفت. مردی که باید چرخ اقتصادی زندگی را بچرخاند، در این جامعه باشد و در عین حال اشتباه نکند، باید افکار خود را از دیگر خواسته های «دوست داشتن همسر» جدا کند تا به بهترین نحو هدف خود را دنبال کند. من میتوانم.

وقتی همه اینها را جمع کنیم، کم کم به جامعه ای می رسیم، از یک سو زنانی که به دلیل مشکلات و مشکلات شخصی و خانوادگی خود را نشان می دهند و از سوی دیگر مردان ناامیدی که به دنبال چنین زنانی هستند و در نتیجه اعمال آنها منجر به از هم پاشیدگی خانواده خود و دیگران و در واقع زنان جامعه این کار را می کنند، همان زنانی که در خانه آشپزی می کنند و می شویند و به لوستر خانه خود (که شاید مرد خانه به آن نگاه نمی کند) افتخار می کنند. خلوص. پس خانم های عزیز سعی نکنید فقط یک زن خانه دار یا یک مادر خوب برای فرزندان خود باشید، بلکه علاوه بر این دو بعد، بعد دیگری نیز وجود دارد که همان آیین ازدواج است.

دیدگاهتان را بنویسید