چگونه رابطه جنسی را طولانی کنیم؟

چگونه رابطه جنسی را طولانی کنیم؟

بسیاری از زوج های جوان به دلیل عدم آشنایی و در برخی موارد عدم اطلاع از نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران با مشکلاتی مواجه می شوند که متاسفانه در برخی موارد به بحران های خانوادگی تبدیل می شود که عواقب آن را می توان مشاهده کرد. به عنوان افزایش آمار طلاق در جامعه، تنوع جنسی و …. سیمرغ به منظور پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی و رعایت حریم خانواده، افزایش دانش زوج های جوان و کمک به بهبود و تحکیم روابط بین همسران، تهیه و ارائه مقاله زیر
اگر تا به حال در زندگی خود با مشکلات جنسی برخورد نکرده اید، شاید باور نکنید که 78 درصد طلاق ها در کشور ما مربوط به مشکلات جنسی است. شایع ترین مشکل جنسی در بین زوج ها انزال زودرس در مردان است. خوشبختانه امروزه با پیشرفت دانش بشری روش های مختلفی برای درمان این عارضه وجود دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

میانگین مدت زمان رابطه جنسی
رابطه جنسی به طور متوسط ​​برای هر فرد چقدر باید طول بکشد؟ طبق یک مطالعه در سال 2005 در 5 کشور، رابطه جنسی حدود 5 تا 6 دقیقه طول می کشد.

ممکن است فکر کنید چیز دیگری است و با توجه به آنچه شنیده اید، ممکن است تا یک ساعت طول بکشد، اما اینطور نیست. نکته قابل توجه این است که نمی توان زمان دقیقی را برای مدت زمان رابطه جنسی مشخص کرد و این موضوع کاملاً به وضعیت فرد و شریک جنسی او مربوط می شود.

میانگین زمان رابطه جنسی برای مردان 2 تا 5 دقیقه و برای زنان حدود 20 دقیقه است. آمار نشان می دهد که هر سه مرد با مشکل انزال زودرس مواجه هستند. انزال زودرس ریشه در عوامل روحی و جسمی دارد و باید با توجه به علت آن درمان شود. گاهی اوقات می توان این مشکل را با تکنیک های بسیار ساده و به تاخیر انداختن استفاده از محصولات جنسی به عنوان کاندوم حل کرد، اما در برخی موارد نیاز به درمان های جدی تری است.

اهمیت افزایش مدت زمان رابطه جنسی
همانطور که گفته شد مدت زمان رسیدن یک زن به ارگاسم یا ارگاسم حدود 20 دقیقه است که در برخی منابع علمی دیگر کمتر و حدود 13 دقیقه است. در هر صورت، زنان برای رسیدن به رضایت کامل جنسی به زمان بیشتری نیاز دارند. بنابراین برای اینکه دو طرف از رابطه خود به درستی لذت ببرند، لازم است با راهکارهای موثر، مدت زمان رابطه جنسی را افزایش داده و زمان خواستگاری را نیز افزایش دهند. نارضایتی از رابطه جنسی هم برای زنان و هم برای مردان پیامدهای منفی دارد. نه تنها باید از رابطه جنسی محافظت کرد و باید از روش های پیشگیری از بارداری ناخواسته مانند کاندوم استفاده کرد، بلکه کیفیت آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رابطه جنسی که در آن طرفین کنترل لازم را بر طول مدت رابطه ندارند، آسیب های روحی زیادی را به همراه دارد و می تواند عامل بسیاری از خیانت ها در زندگی زناشویی باشد. کلید حل این مشکلات را گاهی می توان با خرید اسپری تاخیری بدست آورد. بنابراین باید دانش خود را افزایش دهیم تا در یافتن راه حل هوشیارتر باشیم. در زیر بهترین راه حل ها را به شما معرفی می کنیم:

مشکل را با شریک زندگی خود در میان بگذارید
اولین قدم این است که با شریک زندگی خود در مورد اینکه آیا می خواهید رابطه جنسی طولانی تری داشته باشید صحبت کنید. چه مشکل از شما باشد چه طرف مقابل، باید نظر خود را بیان کنید و از آن کمک بگیرید. به این ترتیب، ممکن است بتوانید به یک نتیجه گیری موثر برسید یا تصمیم بگیرید که مشکل را با یک درمانگر جنسی در میان بگذارید.

از کاندوم استفاده کنید
انزال زودرس می تواند نتیجه حساسیت مفرط باشد، در این صورت کاندوم راه حل ساده ای است که رابطه جنسی را طولانی می کند. کاندوم به طور کامل آلت تناسلی را می پوشاند و از لمس آن جلوگیری می کند که بلافاصله منجر به انزال می شود. البته بهتر است برای تاخیر از کاندوم استفاده کنید. در این نوع کاندوم معمولا از داروهای بی حس کننده مانند لیدوکائین و بنزوکائین استفاده می شود که به طور موقت انزال را به تاخیر می اندازند.

از تکنیک مکث فشار استفاده کنید
تکنیک های مختلفی برای طولانی شدن رابطه جنسی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها تکنیک فشار- مکث است. برای استفاده از این راه حل، مراحل زیر را دنبال کنید:

به رابطه جنسی ادامه دهید تا زمانی که احساس کنید در شرف انزال هستید.
سپس آلت تناسلی را بکشید و نوک آن را برای چند ثانیه فشار دهید تا نیازی به انزال نباشد.
رابطه جنسی را ادامه دهید و در صورت لزوم این تکنیک را تکرار کنید.

این تکنیک نیاز به خودکنترلی زیادی دارد و می تواند در تمرینات مکرر با موفقیت مورد استفاده قرار گیرد.

عضلات کف لگن خود را ورزش دهید
به عنوان یک مرد، عضلات کف لگن شما درست زیر پروستات و رکتوم قرار دارند و مانند هر ماهیچه دیگری در بدن، می توانید با ورزش به تقویت آنها کمک کنید. به گفته متخصصان، ضعف عضلات کف لگن ارتباط مستقیمی با انزال زودرس دارد. برای تقویت عضلات کف لگن مراحل زیر را دنبال کنید:

عضلات کف لگن را سفت کنید؛ می توانید این کار را هم در حالت نشسته و هم در حالت خوابیده انجام دهید.
ماهیچه ها را به مدت 3 ثانیه در حالت سفت نگه دارید.
عضلات خود را به مدت 3 ثانیه شل کنید.
این تمرین را 3 بار در روز و هر بار 10 بار تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب نزدیک شوید.
سرعت رابطه جنسی را کاهش دهید
فشار سریع باعث برانگیختگی شدید می شود و پس از مدت کوتاهی منجر به ارگاسم می شود. اگر سرعت عملی بسیار بالایی دارید، ممکن است حتی متوجه زمان انزال خود نشوید. سعی کنید سرعت انزال را کم کنید و هر چند دقیقه یکبار استراحت کنید. برای این کار می توانید موقعیت رابطه جنسی را طوری انتخاب کنید که کنترل رابطه به دست شریک جنسی شما بیفتد و نتوانید زیاد حرکت کنید.

موقعیت ها را تغییر دهید
هنگامی که در حین رابطه جنسی تغییر وضعیت می دهید، باید کمی استراحت کنید و کمی سرعت خود را کاهش دهید. در این صورت ارگاسم تا حدودی به تاخیر می افتد. پس سعی کنید از ابتدا تا انتهای رابطه خود در یک حالت نباشید. تغییر وضعیت میل شما به رابطه جنسی را نیز افزایش می دهد.

فعالیت را درست در آستانه ارگاسم متوقف کنید
رابطه جنسی را تا زمانی که احساس ارگاسم نکنید ادامه دهید. در این حالت حرکت را متوقف کرده و کمی خنک شوید و قبل از شروع مجدد استراحت کنید. از این تکنیک اغلب برای به تاخیر انداختن انزال تا حد امکان استفاده کنید و از خود و همسرتان لذت بیشتری ببرید.

از داروها یا قرص های کند اثر استفاده کنید
در مورد داروهایی که ممکن است در درمان زود انزالی موثر باشند با پزشک خود مشورت کنید. همچنین می توانید از اسپری های تاخیری موضعی حاوی لیدوکائین و پریلوکائین به صورت موضعی استفاده کنید. معمولاً باید 20 تا 30 دقیقه قبل از مقاربت از این نوع فرآورده کمکی استفاده کنید تا اثر مطلوب داشته باشید.

سیلدنافیل (ویاگرا) دارویی است که بیشتر برای افرادی که از اختلال نعوظ رنج می برند تجویز می شود، اما مطالعات نشان می دهد که می تواند در بهبود انزال زودرس نیز موثر باشد. می توانید از این قرص و سایر داروهای مشابهی که پزشکتان تجویز کرده کمک بگیرید.

همچنین می توانید برخی از قرص های تاخیری را به صورت آنلاین تهیه کنید. به عنوان مثال داروخانه آنلاین پوزیتیو سبز به مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی محصولات متنوعی دارد و محصولات اورجینال را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند.

با یک درمانگر جنسی مشورت کنید
صحبت با یک متخصص یا متخصص جنسی می تواند سابقه پزشکی شما را بررسی کند و به شما در انتخاب بهترین گزینه درمانی کمک کند. به خصوص اگر زودانزالی شما با اضطراب همراه باشد حتما با یک متخصص مشورت کنید. یک درمانگر جنسی می تواند تکنیک هایی را به شما آموزش دهد که تأثیر بسزایی در سرعت ارگاسم دارند. به عنوان مثال یکی از این تمرینات ورزش کگل است که باعث تقویت عضلات کف لگن می شود.

اخرین حرف
راهکارها و تکنیک های زیادی برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی وجود دارد که در این مقاله به مهمترین آنها اشاره کردیم. مهم است که به محض مشاهده مشکل در روابط زناشویی خود ناامید نشوید و بدون کوچکترین شرم و خجالت به پزشک مراجعه کنید و با حوصله گزینه های درمانی را امتحان کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

دیدگاهتان را بنویسید