چگونه در رابطه جنسی مهارت کافی داشته باشیم؟

چگونه در رابطه جنسی مهارت کافی داشته باشیم؟

تعیین جنسیت مورد نیاز یک مرد متاهل مشکلی است که امروزه به اندازه 2000 سال پیش رایج است. در این مورد نیز مانند سایر مشکلاتی که زمان و مکان ندارند، موضوع بسیار پیچیده است. اما از نظر اکثر مردان اینطور نیست. لذت بردن از رابطه جنسی پیچیده مرد و زن چگونه است؟

اکثر مردان در دوران ازدواج، رابطه جنسی مکرر و رضایت بخش با همسر خود را تصور می کنند و آن را یکی از موهبت های خدادادی ازدواج می دانند. در این مرحله، اکثر زنان با شوهران خود موافق هستند. اما با گذشت زمان، این مردان متوجه می شوند که دیدگاه زنانشان با آنها یکی نیست. آنها متوجه می شوند که رابطه جنسی تکراری مستلزم گفتگوها و مذاکراتی است که در آن هیچ مهارتی ندارند. در این مقاله سعی داریم به مردان کمک کنیم تا این مهارت را توسعه دهند تا به کمبود و محرومیت از رابطه جنسی برای آنها پایان دهد.

چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

مذاکرات موفقیت آمیز با جمع آوری اطلاعات مرتبط آغاز می شود. بنابراین به مردان پیشنهاد می کنیم با این سوال بسیار مهم “چرا رابطه جنسی داشته باشید؟” برای شروع. اگر صادق باشند، پاسخ آنها به این سوال با همسرشان بسیار متفاوت خواهد بود. مردان معمولاً نیاز به رابطه جنسی را احساس می کنند که چند روز پس از آخرین رضایت جنسی آنها (یا چند ساعت برای مردان جوانتر) شروع می شود. بنابراین برای اکثر مردان پاسخ این سوال این است که «سکس برای رفع نیاز و تشنگی جنسی لازم است». ما آنچه را که اکثر مردان برای رسیدن به این رضایت انجام می دهند «ارتباط جنسی» می نامیم.

از سوی دیگر، زنان معمولاً به عنوان مردان این تشنگی و میل جنسی را تجربه نمی کنند. بنابراین، رابطه جنسی برای آنها هدف کاملاً متفاوتی دارد. برای آنها، رابطه جنسی بخش کوچکی از چیزی بزرگتر است که به آنها کمک می کند تا با مرد مورد علاقه خود صمیمیت برقرار کنند. پاسخ به این سوال برای اکثر زنان این است که “سکس برای ایجاد یک ارتباط عاطفی ضروری است که از طریق عشق و گفتگوی صمیمی ایجاد می شود.” ما کاری را که اکثر زنان برای رسیدن به این هدف انجام می دهند، «حادثه جنسی» می نامیم.

منظور ما را اشتباه نگیرید. منظور ما این نیست که هدف از رابطه جنسی برای یک زوج فقط یک چیز است. معمولاً مجموعه ای از انگیزه ها در مردان باعث می شود که برای ایجاد یک ارتباط عاطفی، تمایل به رابطه جنسی داشته باشند و زنان نیز از رابطه جنسی خود انتظار رضایت و راحتی دارند. منظور ما این است که انگیزه اصلی زوج ها برای داشتن رابطه جنسی با یکدیگر معمولاً متفاوت است.

تستوسترون توضیح می دهد که چرا مردان هدف از رابطه جنسی را ارضای تشنگی و نیازهای خود می دانند. این هورمون که در اکثر مردان به مقدار زیاد و در زنان بسیار کم است باعث این نیاز و میل جنسی می شود. اگر زنان به اندازه ورود یک پسر 19 ساله به بدنشان تستوسترون دریافت کنند، این تشنگی و نیاز جنسی به سراغ آنها می رود و به اندازه مردان به دنبال رابطه جنسی می روند.

در مورد زنان، درست مانند مردان، دلایل فیزیولوژیکی احتمالاً منجر به این دیدگاه از رابطه جنسی شده است. هورمون‌ها و کانال‌های عصبی مخصوص زنان احتمالاً مسئول نیاز زنان به صمیمیت هستند که رابطه جنسی برای آنها ایجاد می‌کند. اما این دلایل فیزیولوژیکی هر چه که باشد، به اندازه مردان انگیزه کافی برای زنان برای جستجوی رابطه جنسی ندارد.

البته زایمان دلیل اصلی رابطه جنسی است. فیزیولوژی زن و مرد به گونه ای است که ناخودآگاه آنها را تحریک می کنند تا با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشند تا نسل خود را ادامه دهند. گاهی اوقات این هدف می تواند آگاهانه و با احتیاط رابطه جنسی برای بچه دار شدن داشته باشد. اما این یک دلیل رایج برای رابطه جنسی زوج ها نیست. و این دلایل آنها را تشویق می کند که با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشند، حتی زمانی که نمی خواهند زایمان کنند.

چگونه باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

سوال بعدی که باید از شوهرتان در بحث افزایش رابطه جنسی بپرسید این است که چگونه باید رابطه جنسی داشته باشید؟ پاسخ به این سوال بیشتر بستگی به پاسخی دارد که به سوال اول “چرا رابطه جنسی” می دهید؟

اکثر مردان، اگر به حال خود رها شوند، سبکی از رابطه جنسی را انتخاب می کنند که نشان دهنده هدف آنها باشد، یعنی ارضای خواسته و نیازی که بسیار شدیدتر و بزرگتر از خواسته همسرشان است. آنها آمیزش جنسی را آغاز می کنند، که با ایجاد اقداماتی برای تحریک آغاز می شود. برای اکثر مردان بهتر است به بدن زنان خود، به خصوص سینه ها، باسن و اندام تناسلی خود نگاه کنند و احساس کنند. بهترین زمان برای رابطه جنسی زمانی است که همسرتان قبل از خواب با شما در رختخواب دراز می کشد یا زمانی که شما از خواب بیدار می شوید. خود رابطه جنسی معمولاً شامل رابطه جنسی کامل است، اما بسیاری از مردان رابطه جنسی دهانی را ترجیح می دهند زیرا سریعتر و قوی تر است.

باز هم اشتباه نکنید. ما به همه همسران توصیه نمی کنیم که این گونه رفتار کنند یا اصلاً چنین فکری کنند. اما در گفتگو با همسرتان، در مورد غریزه خود کاملاً صادق باشید و به همسرتان بگویید چه چیزی را بیشتر دوست دارید.

با توجه به عقیده ای که خانم ها در مورد رابطه جنسی دارند و معتقدند رابطه جنسی باید یک تجربه احساسی از عشق و گفتگوی صمیمی باشد، پاسخ آنها به این سوال کاملا متفاوت خواهد بود. آنها می خواهند رابطه جنسی بخشی از یک تجربه عاشقانه بسیار گسترده تر باشد. خوردن، رقصیدن و قدم زدن در نور مهتاب، همه با احساس عشق و مراقبت متقابل، نمونه هایی از پیش نیازهای لازم برای داشتن رابطه جنسی رضایت بخش هستند.

وقتی به این بخش از گفتگو با همسرتان می رسید، نظرات او در مورد اینکه چگونه باید رابطه جنسی داشته باشید به شما کمک می کند تا بفهمید چرا برقراری رابطه ای که می خواهید برایتان سخت بوده است. حتی اگر همسرتان به این سوال به این دقت پاسخ نمی‌دهد، فرض می‌کنیم ممکن است احساس کنید که رابطه جنسی برای شما یک عمل است، اما بخشی از یک رویداد بزرگتر برای همسرتان است.

با چنین اختلاف نظر چشمگیری، چگونه می توان انتظار داشت که یک زوج به توافق بلندپروازانه ای در مورد میزان رابطه جنسی برسند؟ وقتی مردی طبق فطرت و اعتقاداتش رابطه جنسی برقرار می کند، زنش را وادار می کند که ابزاری را ببیند که شوهرش فقط برای رفع تشنگی جنسی از آن استفاده می کند و وقتی زن از دید خودش رابطه جنسی دارد، باعث می شود مرد احساس کند که همسر در موقعیتی قرار دارد. با توجه به اینکه چند بار می خواهد رابطه جنسی داشته باشد تقریبا غیرممکن است.

به یاد داشته باشید که هم مرد و هم زن به دنبال رهایی و صمیمیت از رابطه جنسی هستند. در واقع، مردانی هستند که بیشتر از همسرانشان به دنبال صمیمیت هستند و زنانی هستند که بیشتر از شوهرانشان به دنبال رضایت جنسی هستند. اما خوب است بدانید که معمولاً بین زن و مرد از نظر هدف اصلی جنسیت و نحوه بیان آن تفاوت وجود دارد. هنگامی که این تفاوت را درک کردید، می توانید راهی برای افزایش تعداد رابطه جنسی بر اساس رضایت دوجانبه داوطلبانه پیدا کنید.

چگونه می توانیم بیشتر رابطه جنسی داشته باشیم؟

راه حلی که معمولاً برای زوج هایی که می خواهند تعداد دفعات رابطه جنسی خود را افزایش دهند ارائه می شود تبدیل رابطه جنسی خود به رویدادهای جنسی است.

وقتی مرد محیطی محبت آمیز ایجاد می کند، شرایطی را فراهم می کند که رابطه جنسی برای همسرش به یک رویداد تبدیل شود. این قطعا نیاز به یک گفتگوی عاشقانه دارد. اگر این عشق و گفتگوهای عاشقانه منظم به زن اجازه دهد تا با همسرش ارتباط عاطفی برقرار کند، رابطه جنسی بعد بسیار مهمی از احساس صمیمیت زن خواهد بود.

یکی از کارهایی که برای زوج هایی که اغلب در رابطه جنسی مشکل دارند بسیار مفید است این است که 3 ساعت قبل از رابطه جنسی برای دوست داشتن و گفتگو با یکدیگر وقت بگذارند. بسیاری از مردان در ابتدا فکر می کنند که این برای رابطه جنسی خیلی زیاد است، اما وقتی این روش را شروع می کنند، بسیار راحت تر از آنچه فکر می کردند، خواهند یافت. علاوه بر این، بخشی از وظایف او به عنوان یک شوهر، رفع نیازهای عاطفی شوهرش است.

وقتی شوهر نیاز همسرش به عشق و گفتگوی عاشقانه را برآورده کند، رفع نیازهای جنسی همسر برای زن آسان تر خواهد بود. البته برعکس آن نیز صادق است. هر چه زن بیشتر نیازهای همسرش را برای ارضای جنسی ارضا کند، ارضای نیازهای عاطفی همسرش برای مرد آسان تر خواهد بود.

کارشناسان قانونی ایجاد کرده اند که به زوج ها کمک می کند مهم ترین نیازهای عاطفی یکدیگر را برآورده کنند. این سیاست توجه متمرکز نامیده می شود: حداقل 15 ساعت در هفته توجه متمرکز خود را به همسر خود اختصاص دهید تا از آن زمان برای رفع نیازهای عاطفی طرف مقابل برای عشق، گفتگوی صمیمی، رضایت جنسی و سرگرمی استفاده کنید. این قانون به تبدیل یک عمل جنسی به یک رویداد جنسی کمک می کند. در نتیجه زوج‌هایی که از این قانون استفاده می‌کنند، می‌توانند با رضایت طرفین، تعداد دفعات رابطه خود را افزایش دهند.

مشکلات خاص

این روش در ابتدا برای بسیاری از زوج ها جواب نمی دهد زیرا زن محافظه کار و دشمنی جنسی شده است، زیرا در ابتدای ازدواج نگاه مرد به رابطه جنسی بر دیدگاه او غالب است و بنابراین مرد زن را مجبور به رابطه جنسی می کند. . او کاری را که می خواست انجام داد. به همین دلیل رابطه جنسی چه از نظر جسمی و چه از نظر عاطفی برای او به تجربه ای دردناک تبدیل شده است. در نتیجه تمایلی به رابطه جنسی با شوهرش ندارد.

در چنین مواردی، قبل از تشویق زن به رابطه جنسی، به زن کمک کنید تا بر تنفر جنسی خود غلبه کند. سپس زن باید به شوهرش بیاموزد که از طریق خودش با او رابطه جنسی داشته باشد. عشق و گفتگوی صمیمی معمولاً محیطی را به همراه نوازش های عاشقانه فراهم می کند که به تحریک جنسی زن کمک می کند. همچنین زن باید موقعیت ها و روش های آمیزش جنسی را که به او لذت بیشتری می دهد، برای شوهرش توضیح دهد. بعد از اینکه شوهر یاد می گیرد که چگونه با همسرش رابطه جنسی داشته باشد، زن در موقعیتی قرار می گیرد که شوهر می تواند با او در مورد افزایش تعداد آمیزش جنسی صحبت کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که زوج هایی که می خواهند تعداد دفعات رابطه جنسی خود را افزایش دهند، میل به نزاع است. نکته ای که بیشتر خانم ها به آن توجه می کنند این است که تمام این وابستگی ها و آمادگی های عاطفی با دعوا از بین می رود، زیرا دعوا درست برعکس عشق و گفتگوی صمیمانه است. در حالی که این ممکن است برای اکثر زنان منطقی به نظر برسد، اما مردان کاملاً آن را درک نمی کنند. آنها انتظار دارند که شریکشان از نظر جنسی پاسخگو باشد، مهم نیست قبلاً چه اتفاقی برای آنها افتاده است. مشاجره میل جنسی مرد را کاهش نمی دهد، اما مطمئناً فاصله عاطفی کافی برای زن ایجاد می کند تا میل جنسی او را از بین ببرد. بنابراین اگر می خواهید رابطه جنسی بیشتری بین خود و همسرتان داشته باشید، باید تا حد امکان از دعوا و مشاجره خودداری کنید.

هر ازدواجی خاص است، بنابراین بسیاری از نکات این مقاله ممکن است برای شما صدق نکند. اما اگر یکی از شما به دنبال رابطه جنسی بیشتر در ازدواج است، بهتر است با ذکر دلیل و نحوه رابطه جنسی برای یکدیگر شروع کنید. این روش به شما کمک می کند تا با رضایت طرفین رابطه جنسی بیشتری در زندگی زناشویی خود داشته باشید.

باید بدانید که سریع ترین راه برای رسیدن به هر چیزی که در ازدواجتان می خواهید، درک و احترام به نظرات دیگران است.

دیدگاهتان را بنویسید