چند بار در هفته رابطه جنسی خوب و کافی است؟

به گفته متخصصان سلامت جنسی، بسته به نیاز جنسی زن و مرد و علاوه بر وضعیت جسمانی یک دوره، بهترین و مناسب ترین تعداد دفعات ازدواج است.

اما از آنجا که آمیزش جنسی سالم و مناسب با توجه به میل زن و مرد برای فراهم آوردن شرایط مهم و ضروری برای سلامت جسمی و روانی ضروری است، نمی توان از نقش و تأثیر مثبت آن غافل شد.

چند بار در هفته رابطه جنسی خوب و کافی است؟

چند بار در هفته بهتر است رابطه داشته باشیم؟

برخی از پزشکان و روانشناسان بر این باورند که برقراری ارتباط مانند مصرف 8 لیوان آب در روز یک نیاز حیاتی برای سلامتی زن و مرد است، اما چند و چند بار در هفته برای داشتن رابطه زناشویی سالم چه زن و چه مرد لازم است. می توانند تضمین کنند که از نظر روحی سالم و جزئی از بدن خود باشند.

ساری کوپر، روانشناس و درمانگر جنسی، پس از مطالعه طولانی در این زمینه، نظر خود را در این زمینه به شرح زیر منتشر کرد: «بر اساس نیازهای روحی و جسمی زوج ها، داشتن رابطه جنسی 2 تا 3 بار در هفته ممکن است مناسب ترین باشد. تعداد دفعات رابطه زناشویی برقرار کنید.

البته این زمان ها مربوط به شرایط عادی است و فراوانی رابطه جنسی در اوایل ازدواج – در دوران بارداری و بعد از تولد کاملا متفاوت و البته بیشتر و بیشتر خواهد بود.

چند بار در هفته رابطه جنسی خوب و کافی است؟

بهترین تعداد دفعات رابطه جنسی و ازدواج در هفته

دکتر فیچ در مقاله دیگری می گوید:

نیاز زن و مرد به رابطه جنسی و رابطه جنسی در سن 20 سالگی هر یک تا سه روز یکبار است و این میزان در برخی از زوج ها در 30 سالگی افزایش و در برخی دیگر اندکی کاهش می یابد.

اگرچه ممکن است این نیاز بسته به ماهیت و مکانیسم طبیعی بدن زن و مرد متفاوت باشد، اما در هر صورت داشتن رابطه جنسی به طور متوسط ​​3 بار در هفته بهترین و مناسب ترین رابطه زناشویی برای داشتن و رسیدن به روان است. سلامتی و البته این سلامت جسمانی است.

تعداد مناسب روابط صمیمانه با همسر در طول هفته

پروفسور فیچ در گفت و گو با Nerve.com گفت: در برقراری رابطه زناشویی و کسب رضایت از یک رابطه جنسی سالم، کیفیت حرف اول را می زند و کمیت حرف بعدی است. بنابراین زوج هایی که 4 بار در هفته رابطه جنسی دارند، ممکن است به اندازه زوج هایی که دو بار در هفته ازدواج با کیفیت دارند، از رضایت و سلامت روان برخوردار نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید