ازدواج های بدون رابطه جنسی 10 مشکل بزرگی است که باید بدانید

ده مشکل زیر چالش های اصلی هر ازدواج بدون رابطه جنسی است:

مشکل شماره 1
فرسودگی میل جنسی. کاملا واضح است برخی از ما تمایلات جنسی بسیار قوی داریم و برخی دیگر اینگونه نیستند. مهمترین مشکل ازدواج های بدون جنسیت این است که شما یا همسرتان یا هر دو از نظر جنسی خسته شده اید. یعنی میل جنسی خیلی کم است یا اصلا وجود ندارد.

مشکل شماره 2
این خستگی معمولاً منجر به عصبانیت می شود. وقتی چیزی را که می خواهید به دست نمی آورید، خسته می شوید و این معمولا شما را عصبانی می کند. در واقع ممکن است به این دلیل باشد که ازدواج شما غیرجنسی است و یکی از شما با دیگری عصبانی است. اگر آنچه را که من می خواهم به من ندهی، آنچه را که می خواهی به تو نمی دهم.

مشکل شماره 3
تاریخچه کنترل ها آغاز می شود. از روی خستگی سعی می کنید شوهرتان را کنترل کنید تا رفتار دیگری داشته باشد و هر چه بیشتر سعی کنید او را کنترل کنید، شوهرتان را بیشتر از خود دور می کنید. خشم و فاصله بین شما در زندگی شما ریشه می گیرد و رابطه جنسی برای شما میدان جنگ می شود.

مشکل شماره 4
سردرگمی رخ می دهد. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چه چیزی تغییر کرده است؟ چرا همسرم دیگر مرا نمی خواهد؟ چرا من دیگر همسرم را نمی خواهم؟ برای تغییر این وضعیت چه کاری می توانم انجام دهم؟ تا کی می توانم این وضعیت را تحمل کنم؟ اگر مشکل جنسیتی ما حل نشود چه اتفاقی می افتد؟ چه می توانم بکنم؟ سوال پشت سوال و پاسخ به این سوالات دست نیافتنی به نظر می رسد.

مشکل شماره 5
عزت نفس کاهش می یابد. احتمالا در ابتدای آشنایی جذاب به نظر می رسیدید، اما حالا این جذابیت به هیچ تبدیل شده است. ظواهر، نوازش ها، صحبت های آرام و تحریک آمیز قدیمی دیگر جایی بین شما ندارند. عزت نفس شما کاهش یافته است و در این فکر هستید که مشکل شما چیست. مثل قبل جذاب نیستی؟ آیا شما دلیلی هستید که در ازدواج خود رابطه جنسی ندارید؟ و اینجا احساس شرم و گناه تمام ذهن شما را پر می کند.

مشکل شماره 6
شما به یک دوراهی اخلاقی رسیده اید. شما برای ازدواج ارزش قائل هستید و می خواهید قداست رابطه خود را حفظ کنید. شما عاشق بچه ها و کل خانواده هستید، اما فکر ادامه این رابطه بدون صمیمیت و رابطه جنسی برای شما غیر قابل تحمل است. آیا این رابطه آنقدر خوب است که مجبور نیستید آن را ترک کنید یا آنقدر بد است که نمی توانید آن را تحمل کنید؟ کدام شغل درست است؟ آیا باید بدون ازدواج بمانید یا ترک کنید؟

مشکل شماره 7
شما نمی توانید فکر خیانت را باور کنید. اگر بخواهید با کسی که از نظر جنسی جذب شما شده است رابطه برقرار کنید؟ آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ آیا داشتن رابطه جنسی بدون تعهد به شخص دیگری خوب است؟ شما چی فکر میکنید؟ به خودت گوش کن می بینی، به آن فکر می کنی و تو را می ترساند.

مشکل شماره 8
برای کمک پیش چه کسی می روی؟ در مورد مسائل و مشکلات این ازدواج محافظت نشده با چه کسانی صحبت می کنید؟ دوستان تو؟ یک روانشناس؟ خواهر یا برادرت؟ خیر؛ خواهش می کنم هر که هستی فرزندت نباش. آیا باید به روانشناس مراجعه کرد و در مورد این ازدواج بدون رابطه جنسی مشورت کرد؟ شوهرت باهات میاد؟ مطمئناً اگر با کسی تردید نکنید، دیوانه خواهید شد.

مشکل شماره 9
شما باید راه حلی پیدا کنید. باید علت و ریشه آن را پیدا کنید. آیا مشکل جسمی است؟ آیا مشکل رابطه شما را در یک ازدواج بدون رابطه جنسی به دام انداخته است؟ شاید مشکل شخصی با خودتان یا همسرتان باشد؟ شاید این یک تأثیر فرهنگی است؟ هر چه هست، باید علت اصلی را پیدا کنید.

مشکل شماره 10
شما می ترسید که این عدم رابطه جنسی رابطه شما را خراب کند. حتی نمی توانی یک لحظه به آن فکر کنی. شما می ترسید که این مشکل شما را دیوانه کند. ترس و اضطراب تمام وجودت را گرفته است. اما شما باید همه چیز را کنار بگذارید.

بله، این ها 10 مشکل اصلی همه ازدواج های بدون جنسیت است. اگر کمتر از 10 بار در سال با شریک زندگی خود رابطه جنسی دارید، به این معنی است که شما در چنین رابطه ای هستید.

دیدگاهتان را بنویسید