از کافی شاپ های زنجیره ای کافی پارس نمایندگی بگیرید


ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908761

کافی پارس به عنوان بزرگترین واردکننده قهوه ایران هم اکنون به صورت محدود و با شرایط ویژه در سراسر کشور اقدام به ارائه نمایندگی نموده است. برای گرفتن نمایندگی قهوه به سایت کافی پارس مراجعه کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قهوه پارس به عنوان بزرگترین واردکننده قهوه ایران هم اکنون به صورت محدود و با شرایط ویژه در سراسر کشور نمایندگی خود را آغاز کرده است. برای دریافت نمایندگی کافه به سایت قهوه پارس مراجعه کنید.

کشورهای تولید کننده قهوه

قهوه را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان معرفی کرد. این دانه های گیاهی منجر به رونق تجارت و تجارت شد که امروزه به عنوان صنعت قهوه شناخته می شود. توجه داشته باشید که برای ظهور دو صنعت باید عوامل مختلفی دخیل باشند. یکی از مهمترین عوامل پیدایش صنعت قهوه، افزایش تقاضا برای این نوشیدنی از سوی مردم و در قسمت بعدی سودآوری تجارت با این دانه گیاهی است. امروزه بسیاری از کشورهای جهان را می توان تولیدکنندگان عمده قهوه دانست. صنعت قهوه در سراسر جهان بسیار رقابتی است و به همین دلیل برخی از برندها از رقبای خود پیشی گرفته اند. اما از نظر تولیدکنندگان اصلی قهوه در جهان می توان به سه کشور زیر اشاره کرد که در راس لیست تولیدکنندگان این دانه گیاهی قرار دارند:

  • برزیل: شاید اغراق نکرده باشیم اگر بگوییم نیمی از قهوه جهان در برزیل تولید می شود. طبق آمار جهانی این سازمان USDA برزیل با اختلاف زیادی رتبه اول تولید قهوه را دارد. و این مقصد داخلی برای معامله گران برای خرید قهوه است.
  • ویتنام: یکی دیگر از کشورهایی که در صنعت قهوه در مقایسه با سایر کشورها پیشگام بوده است، ویتنام است. ویتنام قهوه ای مقرون به صرفه در دنیا به نام روبوستا تولید کرده است. توجه داشته باشید که این کشور توانسته از ظرفیت های موجود برای رونق این صنعت به خوبی استفاده کند. میزان کشت و تولید قهوه در این کشور بسیار بالاست و تمرکز اصلی ویتنام همانطور که گفته شد بر روی دانه های روبوستا است. ویتنام توانست در این صنعت جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد.
  • کلمبیا: در کلمبیا و صنعت قهوه که در آن کشور وجود دارد، تمرکز اصلی بر روی کیفیت بذر این گیاهان است. در کلمبیا کشت بذر عربیکا از رونق بیشتری برخوردار است و به همین دلیل پول بیشتری در این صنعت در کلمبیا هزینه می شود. طبق گزارش سازمان جهانی آمار آمریکا، کلمبیا موفق بوده است USDA که اطلاعاتی در مورد تولیدکنندگان قهوه در جهان برای رتبه سوم ارائه کرد.


07dfbac7 c524 41db 826a bef2da34564c خبر خاکستری

قهوه جایگزین چای می شود

علاوه بر کشورهای ذکر شده در پاراگراف قبل، برخی دیگر از کشورهای جهان نیز دست به تولید قهوه زده اند و این صنعت سودآور را در کشور خود تبلیغ کرده اند. در مورد تولید این دانه های گیاهی در ایران نیز باید گفت که تجارت قهوه در حال پیشرفت است. زمانی که چای در اوایل دهه 1300 وارد ایران شد، توانست جای قهوه را در میان خانواده های ایرانی بگیرد. اما در سال های اخیر طبق آمار به دست آمده تمایل به مصرف این نوشیدنی اصیل افزایش یافته و از محبوبیت خاصی برخوردار است. به یاد داشته باشید که این نوشیدنی دارای انواع مختلفی است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنید. شاید یکی از دلایل افزایش استفاده از نوشیدنی مانند قهوه، اثر انرژی زا آن در طول روز باشد. ساعات کاری طولانی باعث شده بسیاری از افراد در طول روز به دنبال نوشیدنی برای رفع خستگی خود باشند.

اخذ نمایندگی کافه

شرکت ها و برندهای زیادی در ایران به عنوان تولید کننده قهوه با کیفیت در ایران شناخته می شوند. هلدینگ هایی که فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده اند و به دنبال نمایندگان فروش این نوشیدنی محبوب در سراسر کشور هستند. افراد زیادی نیز علاقه مند به کار در زمینه قهوه هستند اما ممکن است سرمایه لازم برای این کار را نداشته باشند. قهوه پارس یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در صنعت قهوه است که فروشگاه های زنجیره ای زیادی در سراسر ایران دارد. در صورت داشتن شرایط می توانید نمایندگی این برند را در هر شهر ایران دریافت کنید. اگر به دنبال کسب و کار حرفه ای در شهر خود هستید، می توانید با استفاده از این نمایندگی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.


d3a007e9 ad55 4458 a68a eb57f368c7bc خبر خاکستری

مزایای بدست آوردن نمایندگی همتراز کافی

اما از مزایای دریافت نمایندگی پارس مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارشناسان کافی پارس به شما توصیه می کنند که کدام مکان را در شهر خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که انتخاب مکان مناسب تاثیر زیادی در فروش محصولات شما خواهد داشت.
  • کافی شاپ پارس اقدامات مفیدی برای تجهیزات کافی شاپ شما انجام می دهد و به همین دلیل می توانید یک کافی شاپ منحصر به فرد و منحصر به فرد در شهر خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که ظاهر یک فروشگاه یا کافه می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتری داشته باشد.
  • برای جذب و گزینش کارشناسان کافی پارس در استخدام نیروهای توانمند و حرفه ای به شما کمک می کنند.
  • کافی پارس به صاحبان نمایندگی خود تسهیلات و وام می دهد تا صاحب کافه بتواند تجارت خود را گسترش دهد.
  • کافی پارس برای نمایندگی های خود در هر شهری لوازم تهیه و در کمترین زمان ممکن ارسال می کند.
  • یکی از مزایای مهمی که برای رضایت مشتری بسیار حائز اهمیت است نحوه تهیه سفارشات است. کافی پارس این آموزش ها را در اختیار نمایندگی های خود قرار می دهد.
  • کافی پارس به عنوان معتبرترین برند در زمینه کسب و کار پررونق و سودآور و همچنین پیشرو قهوه در سراسر ایران فعالیت می کند. نمایندگی این برند محدود است. اگر واجد شرایط هستید، می توانید نمایندگی این برند را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که با اخذ نمایندگی این برند می توانید یک کسب و کار حرفه ای راه اندازی کنید.

شرایط اخذ نمایندگی

برای دریافت نمایندگی از قهوه زنجیره ای پارس، می توانید به سایت این برند مراجعه کنید. با پرکردن فرم مناسب و مطالعه دقیق تمامی شرایط و ضوابط می توانید به این خانواده بزرگ بپیوندید. از جمله این شرایط می توان به داشتن هوش مدیریتی و هیجانی فرد اشاره کرد که البته در مصاحبه حضوری مشخص خواهد شد. باید دکور برند قهوه پارس را در پرو شاپ خود اجرا کنید که در تمامی شاخه های این دکور یکسان باشد. تهیه تجهیزات و ملزومات و همچنین دریافت انعام از دیگر مواردی است که برای به دست آوردن نمایندگی پارس کافی است.



دیدگاهتان را بنویسید