معرفی سایت دایان شاپ


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1854553

یکی از جالب ترین سوغاتی هایی که اینترنت برای ما به ارمغان آورد پدیده خرید اینترنتی و خرید اینترنتی بود. دایان شاپ و سایر فروشگاه های اینترنتی بزرگ و کوچک (هر روز افزایش می یابد) تغییرات قابل توجهی در عادات و عادات خرید ما ایجاد کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از جالب ترین سوغاتی هایی که اینترنت برای ما به ارمغان آورد پدیده خرید اینترنتی و خرید اینترنتی بود. دایان شاپ و سایر فروشگاه های اینترنتی بزرگ و کوچک (هر روز افزایش می یابد) تغییرات قابل توجهی در عادات و عادات خرید ما ایجاد کرده اند.



حالا به راحتی می توانیم بعدازظهرهای پاییزی که هوا سرد و بارانی است در خانه مان کنار بخاری گرم بنشینیم، چای بخوریم و در عین حال مدل های متفاوت و جدید لباس های مورد نیاز خود را در فروشگاه های مختلف نگاه کنیم و مقایسه کنیم. وقتی مدل دلخواه شما را با بهترین قیمت پیدا کردیم، با چند کلیک آسان آن را سفارش دهید و چند روز بعد درب منزل تحویلتان می دهیم. بدون زمان و هزینه، بدون ترافیک و ایمن.

البته خرید اینترنتی چالش هایی دارد که همه آن ها را می توان در موضوع اصلی اعتماد خلاصه کرد. شما برای کالایی که از نزدیک ندیده اید، اما ندیده اید، به فروشنده پول می دهید. اینجاست که ایجاد اعتماد به یک دغدغه مهم برای فروشگاه های آنلاین تبدیل می شود.

دایان شاپ به عنوان یکی از فروشگاه های تاریخ آنلاین به خوبی از این مشکل آگاه است و برای جلب اعتماد مشتریان خود تدابیر و ویژگی های متنوع و موثری را در نظر گرفته است.

در دایان شاپ، تمرکز اصلی بر روی موضوع اعتماد و اطمینان است. آنها شعار برند خود و پیام اصلی خود را «آرامش» انتخاب کرده اند و در عمل به طرق مختلف به این شعار پایبند هستند.

در زیر می خواهیم وبسایت دایان شاپ و مزیت های مختلف آن را معرفی کنیم.

مزایای فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

فروشگاه های اینترنتی موفق ویژگی های خاصی دارند. مردم به دلیل این ویژگی ها و مزایا جذب آنها می شوند و خرید آنها را انتخاب می کنند. دایان شاپ نیز به خوبی از این مشکل آگاه است و برای جلب رضایت مشتریان خود، امکانات و مزایای مختلفی را برای آنها در نظر گرفته است:

انواع محصولات دایان شاپ

یکی از مهم ترین ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی تنوع محصولات آن است. خریداران عاشق دیدن محصولات مختلف و مقایسه آنها هستند. در واقع یکی از مزیت های بزرگ خرید اینترنتی، امکان مشاهده تعداد زیادی کالا در مدت زمان کوتاه است.

محصولات موجود در دایان شاپ در سه دسته اصلی پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و اکسسوری دسته بندی می شوند. هر یک از این دسته های اصلی شامل چندین زیرمجموعه است.


برای انسان:

  • پوشاک مردانه (ست دو نفره، کلاه و پلیور، مانتو، کت و کت، پارچه، شلوار، پیراهن و …)
  • کفش مردانه (کفش کتانی، کفش رسمی، نیم بوت، صندل و کفش راحتی)
  • کیف های مردانه (ست چرم، کیف پول، کیف دوش، کیف اداری و …)
  • ورزش (کیف و کیسه ورزشی و غیره)


جنسیت زن:

  • پوشاک زنانه (سوئیشرت، تی شرت و تونیک، ست زنانه، شلوار، بافت، مانتو، روسری و شال، پیراهن و لباس مجلسی و کت)
  • کفش زنانه (کفش کتانی، صندل زنانه، نیم بوت، چکمه، لباس ورزشی، راحتی)
  • کیف زنانه (کیف دوش، کیف اداری، کیف لوازم آرایشی)


4ec33ec2 6e92 457d b3cf 2f05b4ffd37b خبر خاکستری


لوازم جانبی:

  • عینک (عینک آفتابی و معمولی)
  • ساعت (آقایان و زنان)
  • جواهرات (دستبند، ست جواهرات، گردنبند، گوشواره و انگشتر)
  • ساعت دیجیتال مردانه و زنانه
  • ابزار پوشیدن (ساعت و مچ هوشمند)
  • عطر و ادکلن (زنانه و مردانه)

پشتیبانی قدرتمند

همانطور که قبلا ذکر شد، اعتماد مشتری هدف و جوهره اصلی دایان شاپ است. به همین دلیل این فروشگاه اینترنتی به موضوع مهم توجه ویژه ای دارد. با توجه به محدودیت های خرید آنلاین، یک سیستم پشتیبانی پاسخگو و سازگار ضروری است. مشتریان فروشنده و نمایندگی های فروشگاه را نمی بینند، بلکه باید بتوانند حضور آنها را در تمام مراحل خرید و ارسال کالا احساس کنند.

دایان شاپ با علم به این امر سرمایه گذاری ویژه ای را روی تیم پشتیبانی خود انجام داده و مشتریان می توانند با خیال راحت خرید خود را ثبت کرده و مراحل تحویل محصول را پیگیری کنند. در صورت بروز سوال یا مشکل در این فرآیند، می توانند با خیال راحت با تیم پشتیبانی دایان تماس گرفته و موضوع خود را مطرح کنند.

عکاسی تخصصی از محصولات

هنگام خرید آنلاین، می خواهید محصولی بخرید که نه می توانید آن را ببینید و نه لمس کنید. در واقع این یکی از بزرگترین چالش های خرید آنلاین است. به همین دلیل یکی از ویژگی های مهم یک فروشگاه اینترنتی خوب این است که می تواند با عکاسی دقیق، با کیفیت و صادقانه از محصولات، تصویری واقعی و دقیق از محصول در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

دایان شاپ در آتلیه تخصصی عکاسی خود به انجام کارهای عکاسی برای محصولات خود می پردازد. تجهیزات نورپردازی و دوربین های حرفه ای در دستان تیمی از عکاسان مجرب دایان شاپ به مشتریان کمک می کند تا واقعی ترین تصاویر محصولات را ببینند و با خیال راحت و با اطمینان خرید کنند.



توضیحات کامل و واضح از ویژگی های محصول به همراه عکس نیز مشاهده و انتخاب محصول را برای مشتریان آسان می کند.


fc4091f6 8346 435d 8cbb 4465ba8ce730 خبر خاکستری

قیمت های مناسب و طرح های تخفیف

یکی دیگر از مزیت های مهم خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری بحث قیمت ها و طرح های تخفیفی است که در بین فروشگاه های اینترنتی رایج است. محصولات دایان شاپ نسبت به رقبای خود پایین تر است و همین امر به یکی از دلایل اصلی محبوبیت این فروشگاه اینترنتی در بین مشتریان خود تبدیل شده است.

دایان شاپ نیز از هر بهانه ای برای دادن کد تخفیف به مشتریان وفادار خود استفاده می کند. از مناسبت ها و اعیاد مختلف گرفته تا طرح های ثابت ماهانه و هفتگی و مسابقات مختلف و کدهای تخفیف ناگهانی.


12197cb4 1ac7 4896 8129 b170e42fb27e خبر خاکستری
دایان شاپ در طول سال ها به خوبی از دغدغه های اصلی مردم در زمینه خرید آنلاین آگاه بوده است، بنابراین تمام تلاش خود را بر روی رفع هر چه بیشتر این دغدغه ها متمرکز کرده است. اعتماد یک گوهر کمیاب در دنیای اینترنت است و یک فروشگاه اینترنتی باید سخت تلاش کند تا اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

امروزه مشتریان دایان شاپ با اطمینان و آسودگی آن را خریداری می کنند و این نتیجه وفاداری دایان شاپ است که ارزش اطمینان دادن به مشتریان را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید