3 سال تجاوز جنسی و رابطه غیرقانونی با دختری تهرانی

دختر جوانی که مدعی است سه سال پیش توسط پسر جوانی با وعده ازدواج فریب خورده و مورد حمله قرار گرفته است، با طرح شکایتی در دادگاه کیفری استان تهران، خواستار مجازات او شد.

رسیدگی به این پرونده از اسفند ماه سال 98 با شکایت دختر جوانی به دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. دختر جوان در صحبت های خود گفت: سال 95 از طریق یکی از دوستانم با او آشنا شدم. رابطه ما هر روز بهتر می شد تا اینکه یک روز کاسرا مرا به این بهانه که مرا به خانواده اش معرفی می کند به خانه آنها دعوت کرد اما وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم که او تنهاست. وقتی به من حمله کرد می خواستم از خانه اش بروم. بعد به بهانه ازدواج و اینکه من را دوست دارد 3 سال به من دروغ گفت اما چند ماه پیش ناگهان شماره تلفن و خانه آنها را عوض کرد و ارتباطش را با من قطع کرد.

دختر جوان در ادامه توضیح داد: برای یافتن ردی از او همه جا را جستجو کردم و هر نشانه ای که از او داشتم دنبال کردم تا اینکه با تعقیب او از محل کارش آدرس خانه جدیدشان را پیدا کردم. وقتی مرا دید با قاطعیت به من گفت که دیگر قصد ادامه رابطه با من را ندارد. حتی وقتی گفتم از تجاوز شکایت می کنم، گفت اگر زرنگ بودی باید اولین بار که بین ما این اتفاق افتاد این کار را انجام می دادی و حالا بعد از 3 سال نمی توانی چیزی را ثابت کنی، پس ادامه بده زندگی، تو و من را رها کن این باعث شد از کسری شکایت کنم و از دادگاه تقاضای مجازات این فرد را دارم.
من با دختر جوان نخوابیدم
پس از اظهارات دختر جوان، متهم احضار و پس از حضور در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران اظهار داشت: اصلا شاکی را نمی شناسم! شاید منو با یکی دیگه اشتباه گرفته!

قضات پس از بررسی پرونده، متن مبادلات این دو را نشان دادند که وی بلافاصله با تغییر حرف گفت: او را می شناسم اما رابطه خاصی با او نداشتم. یکی از دوستان مشترک ما را معرفی کرد و بعد از چند صحبت با او متوجه شدم که از نظر فرهنگی و اخلاقی با هم سازگار نیستیم، به همین دلیل از او خواستم که دیگر ارتباط خود را حفظ نکند، اما به دلیل وضعیت مالی خوبی که داریم. این خانم با شکایت قصد اخاذی از من را دارد.

بررسی عکس ها و پیامک های رد و بدل شده این دو نشان داد که آنها رابطه طولانی مدتی دارند و حرف دختر کاملا درست است. البته وی در جریان رسیدگی به پرونده جنایی نیز گزارشی مبنی بر ارتباط این دو مرد به دادگاه ارائه کرده است اما در این گزارش همچنین آمده است که ادعای این دختر مبنی بر اینکه قبلا مورد حمله قرار گرفته است در حال حاضر در حال روشن شدن است. سال ها. مورد بررسی قرار گرفت. ، ممکن نیست.

پس از تکمیل تحقیقات، وی به عنوان متهم محاکمه شد و در دفاعیات خود گفت: با وجود اینکه چندین بار با او صحبت کرده ام، ادعای او مبنی بر همخوابی با وی و نظریه پزشکی قانونی را نمی پذیرم. این خانم فقط قصد اخاذی دارد. قضات پس از استماع شهادت شاکی و متهم برای صدور حکم شتافتند

دیدگاهتان را بنویسید