داستان هولناک تجاوز جنسی به هفت زن توسط دو مرد جوان

بازجویی از دو جوان متهم حمله به هفت زن با ناگفته های شاکیان و تکذیب های متهم انجام شد. به گزارش خبرنگار ما، این دو متهم با استفاده از داروی بیهوشی به این زنان مواد مخدر پرداختند و آنها را مورد آزار و اذیت قرار دادند. اواسط تابستان امسال دختری به نام رونیکا به پلیس گزارش داد که به او حمله شده است. این دختر جوان به پلیس گفت که در اینستاگرام با مردی آشنا شده و مرد جوان به او قول کار داده و سپس با او بدرفتاری کرده است.
وی در توضیح اتفاقات رخ داده گفت: در اینستاگرام با مرد جوانی آشنا شدم. او به من پیشنهاد کاری داد و از من خواست که برای بحث به محل مورد نظر خود بروم. من قبول کردم و وقتی برای رفتن به سر کار سوار ماشینش شدم، او به من آب میوه داد و من از هوش رفتم، سپس متوجه شدم که مورد تعرض قرار گرفته ام.
مدتی بعد دختر دیگری به پلیس مراجعه کرد و گزارش داد که مورد تعرض قرار گرفته است. وی گفت: با پسری به نام امیر قرار ملاقات گذاشتم و سوار پژو 206 او در غرب تهران شدم. بعد از طی مسافتی برای خرید آب میوه از ماشین پیاده شد و بعد از چند دقیقه با دو لیوان آب میوه برگشت. به محض خوردن آب میوه احساس سرگیجه کردم و از حال رفتم. وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم که مورد آزار دو پسر قرار گرفته ام. به زور رمز کارت بانکی ام را گرفتند و مرا به زور از ماشین پیاده کردند. سه روز گیج بودم و وقتی خوب شدم موبایلم را چک کردم و دیدم اثری از شماره تلفن امیر و پیامک هایش نیست. پس از طرح این شکایت، دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند.
در حالی که پلیس در جستجوی پسر متجاوز و دوستش است، شکایت مشابه دیگری به پلیس وارد شده است. این شاکی همچنین گفت که پس از آشنایی با پسر جوانی در اینستاگرام، با نوشیدن آبمیوه مسموم در اولین قرار به دام افتاده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. تعداد شکایات به تدریج افزایش یافت و به هفت نفر رسید. ماموران کلانتری در بازرسی های خود پسر جوانی به نام رضا را در غرب تهران شناسایی و دستگیر کردند. پلیس در مخفیگاه وی تعداد زیادی سیم کارت و تلفن همراه کشف کرد. دوست رضا به نام امیر نیز تحت تعقیب و دستگیری قرار گرفت و هفت شاکی با شناسایی چهره به چهره، جنایات فجیع خود را فاش کردند. پزشکی قانونی نیز آزار و اذیت هفت قربانی را تایید کرد. دو پسر جوان دو روز پیش در اولین جلسه بازپرسی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند. در ابتدای جلسه هفت شاکی به توضیح ماجرا پرداختند.
یکی از آنها گفت: با رضا به صورت آنلاین آشنا شدم و او در اینستاگرام به من پیام داد و به من ابراز علاقه کرد. از من خواست که به دیدارش بروم. گفت می تواند در فضای مجازی برای من شغل مناسبی پیدا کند. برای همین با من قرار گذاشت اما وقتی به مخفیگاهش در غرب تهران رفتم برای استقبال از من پودر داخل شیره ریخت اما به محض خوردن آب میوه از حال رفتم و وقتی از خواب بیدار شدم او و دوستش امیر مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. من به دلیل نوشیدن یک آب میوه مشکوک که پزشکی قانونی اعلام کرد حاوی هروئین است دچار آنسفالیت شدم و بعد از گذشت چندین ماه از این حادثه همچنان دارو می خورم و وضعیت مغزی و روحی ام به هم ریخته است و از دو پسر و از آنها شکایت دارم. مجازات شدید
شاکی دوم که زن جوانی به نام داریا بود گفت: ساکن شهر گرب هستم. همسرم وضعیت مالی خوبی دارد، برای داشتن فعالیت های اجتماعی به دنبال کار خانگی بودم و البته نیازی به پول نداشتم. با امیر در اینستاگرام آشنا شدم و برای یک ملاقات کاری به محل او رفتم. اما او با خوردن آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد. وقتی به خودم آمدم او و دوستش گفتند من حق ندارم از آنها شکایت کنم. این زن در حالی که اشک می ریخت گفت: این موضوع زندگی من را تباه کرده و حالم بد شده است. وکیل شاکی نیز گفت: پس از این ماجرا وقتی دریا به خانه بازگشت همسرش متوجه ماجرا شد و با پلیس تماس گرفت. شوهر داریا به پلیس گفت که داریا پس از نوشیدن آب سمی حاوی ماده بیهوشی مورد آزار قرار گرفته است. در ادامه جلسه پنج شاکی دیگر به تشریح ماجرا پرداختند.
سپس رضا که دانشجوی حقوق است عقب نشینی کرد و اتهامات او را نپذیرفت. وی گفت: در مجالس و مهمانی ها به عنوان دی جی کار می کنم و هیچ کدام از دختران جوان را نمی شناسم و یا با آنها رابطه داشته ام. من فقط چند بار با یکی از شاکیان تلفنی صحبت کرده بودم. همه آنها از طریق اینستاگرام با هم دوست هستند و با برنامه چنین شکایتی از من برای اخاذی کردند. برای اثبات ادعای من، پلیس می تواند بررسی کند که آیا تلفن شاکیان و گوشی من در یک نقطه آنتن دهی داشته اند یا خیر.
متهم ادامه داد: در منزل من مواد مخدر کشف نشد و پلیس در خانه امیر مواد مخدر کشف کرد. زمانی که امیر مقابل قضات قرار گرفت، اتهامات وارده را رد کرد و گفت: من به زنان و دختران جوان تجاوز نکرده ام و هیچ اجباری در کار نبوده است. من اتهام تجاوز جنسی را قبول ندارم. من با آنها در اینستاگرام دوست بودم و آنها به تنهایی شروع به قرار گذاشتن کردند. در پایان تحقیقات، قضات با صدور قرار بازداشت این دو پسر، ادامه بازجویی را به تعویق انداختند. در همین حال شاکیان پرونده درخواست اشد مجازات کردند.

دیدگاهتان را بنویسید