قتل هولناک پسر جوان توسط سه جوان چاقو به دست در بندرعباس

قتل هولناک پسر جوان توسط سه جوان چاقو به دست در بندرعباس

روز جدید عاملان قتل یک جوان کمتر از 24 ساعت پس از وقوع جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد اختلاف و درگیری خانوادگی بین تعدادی از اتباع افغانستانی و کشته شدن یک تبعه افغانستانی 22 ساله با سلاح سرد در محدوده پاسگاه مرکزی شهرستان بندرعباس و فرار قاتلان به شرح ذیل تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: با تمام تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی و رصد اطلاعاتی، در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل، مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های کرمان شناسایی شد. استان و با هماهنگی قضایی و مساعدت پلیس خود در یک عملیات غافلگیرانه در این شهرستان 3 قاتل دستگیر شدند.

جعفری بیان کرد: متهمان دستگیر شده به بندرعباس منتقل شدند که در بازجویی های انجام شده با توجه به ادله اثبات شده پلیس صریحا به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

این افسر پلیس این ولایت از عموم مردم ولایت فهیم خواست تا با احساس مسئولیت اجتماعی، پلیس را در شناسایی، کنترل و حل جرایم علیه ارتکاب هر گونه جرایم مانند گذشته با احساس مسئولیت اجتماعی یاری کنند و همچنین خانواده ها را در آموزش و یادگیری و استفاده از فنون خشم کمک کنند. کنترل جوانان نباید از تلاش برای جلوگیری از چنین حوادثی دست بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید