قتل هولناک پسر جوان مقابل چشمان دوستش در شرق تهران / قاتل با چاقو به سینه پسر جوان زد.

قتل هولناک پسر جوان مقابل چشمان دوستش در شرق تهران / قاتل با چاقو به سینه پسر جوان زد.

با قتل پسر 20 ساله توسط 2 مرد ناشناس در شرق تهران، تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

اواسط فروردین ماه امسال بود که کارکنان حراست یکی از بیمارستان های شرق تهران از مرگ پسر جوانی بر اثر ضربات چاقو در تخت اورژانس این مرکز درمانی به پلیس خبر دادند.

با این اطلاعیه، ماموران پلیس محلی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و کارشناسان تیم شناسایی به همراه محمد جواد شفیعی؛ بازپرس تخصصی اداره 5 دادسرای جنایی به بیمارستان مراجعه و تحقیقات مقدماتی را آغاز کرد.

تیم جنایی با جسد پسر 20 ساله افغانستانی مواجه شدند که در سردخانه شفاخانه از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و کشته شده بود. همچنین در تحقیقات اولیه مشخص شد که دوست مقتول شاهد جنایت بوده است.

به این ترتیب دوست مقتول موضوع تحقیقات است و مشخص می شود مقتول و دوستش در حال عبور از پارکی بودند که ناگهان موتورسیکلت با 2 سرنشین جلوی آنها ایستاد و 2 ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول وارد کرد. من فرار کردم

پس از بازرسی از محوطه بیمارستان و صحنه جنایت، تیمی از کارشناسان پزشکی قانونی کلانتری دهم از سوی قاضی جنایی مامور شناسایی عاملان این جنایت هولناک و بررسی انگیزه آنها از ارتکاب قتل شدند.

به دستور محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه اداره پنجم دادسرای جنایی، جسد مقتول برای بررسی های بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و تحقیقات از سوی کارشناسان پزشکی قانونی پایگاه دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید