تجاوز و قتل هولناک پسر 11 ساله توسط مرد شرور

تجاوز و قتل هولناک پسر 11 ساله توسط مرد شرور

معمای مرگ دلخراش این کودک با نوک یک شهروند فاش شد و حالا والدین داغدار این کودک گفته اند که حاضر به بخشش نیستند و خواستار اعدام هستند.

یک سال پیش، ناپدید شدن یک کودک 11 ساله به مقامات گزارش شد. مادر این کودک به پلیس گفت که فرزندش جلوی در خانه بازی می کرد که ناپدید شد. در حالی که ماموران پلیس جسد کودک را در بیابان های اطراف خانه اش پیدا کردند، برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی تحویل دادند. آثار اولیه روی بدن این کودک حاکی از آن است که پسر 11 ساله بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و اظهار داشت که اطلاعاتی در مورد قتل و تجاوز به یک کودک 11 ساله دارد. بلافاصله او را به واحد قتل منتقل کردند و کارآگاهان از او خواستند که آنچه می داند بگوید. مرد گفت: اطراف خانه پسر گمشده مغازه دارم. یک روز بعدازظهر یکی از دوستانم به نام مهرداد نزد من آمد و گفت که پسری را از جلوی در خانه آنها دزدیده و به او تجاوز کرده و سپس کودک را کشته است. او به من گفت که پسر در حال گریه و التماس است.

ماموران با قضاوت اینکه اظهارات این مرد با یافته های پلیس درباره پسر 11 ساله مطابقت دارد، مهرداد را دستگیر کردند. وی در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و ماجرای هولناک قتل کودک را بیان کرد.

مهرداد در بازجویی ها گفت: هر روز این بچه را می دیدم که جلوی در خانه بازی می کند. اون روز هم داشت بازی میکرد. رفتم پیشش و گفتم بیا بریم غذا بخریم و بعد با هم بازی کنیم. بچه حرف من را باور کرد و با من آمد. من هم او را به صحرا بردم و در آنجا به او تجاوز کردم. بچه گریه می کرد و می گفت مادرم با من دعوا می کند و ناراحت می شود. اونقدر گریه میکرد و جیغ میزد که من عصبی شدم و با دستام خفه اش کردم.

پس از اعترافات این جوان، پزشکی قانونی نیز تجاوز به کودک را تایید کرد. با ختم مراحل مقدماتی و تقدیم کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. در جلسه رسیدگی به اتهامات مرد جوان که در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، متهم ادعای جدیدی را مطرح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید