سه مرد شرور به دختر جوانی در مقابل چشمان نامزدش تجاوز کردند

پلیس پس از کشف دختر جوان متوجه شد که وی در حالی که نامزدش در خانه بوده در خانه مادربزرگش توسط 3 مرد شرور مورد آزار و اذیت قرار گرفته و پس از اجرای نقشه خود در مقابل چشمان نامزد این دختر جوان، اقلامی را به سرقت برده و در ورودی با ارزشی ساخته شده است. در خانه.

بدین ترتیب افسر بازپرس محسن پوراسکار دستور ویژه ای به ماموران پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عاملان این جنایت صادر کرد.

پزشکی قانونی با اقدامات فنی و پلیسی توانست در چند عملیات جداگانه افراد شرور با سابقه را در مخفیگاهشان دستگیر کند.

در تاریخ 7 خرداد 1395 مهدی یکی از افراد شیطان صفت برای تحقیقات بیشتر در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب آبادان در برابر بازپرس پور عسگر حاضر شد و گفت: شب حادثه در حال استراحت در محل خود بودم. وقتی عمویم پیش من آمد و در مورد دختر جوانی که در همسایگی آنها زندگی می کند پرسید. من می توانم تعریف کنم

وی افزود: از عمویم شنیدم که پدر و مادر دختر کوچک در شهر دیگری زندگی می کنند و او به همراه مادربزرگش به آبادان آمده و مادربزرگش مدتی است تحت درمان بوده و دختر کوچک در خانه تنهاست اما گاهی پسر کوچک سوار پراید می شود. جلوی خانه شان می ایستد و به خانه دختر جوان می رود.

مهدی ادامه داد: در حالی که مادرشوهرم و فرزندش در خانه می خوابیدند، عمویم تا ساعت 5 صبح دست از کار نکشید و با من صحبت کرد تا اینکه با اصرار او تصمیم گرفتیم با کمک خود وارد خانه دختر جوان شویم. دوستان و او را جلوی چشمان پسر جوان بکشند تا آزار دهند

این جوان شیطان صفت گفت: همه با چاقوهایی که در دست داشتیم از بالای دیوار وارد خانه شدیم و ابتدا پسر جوان را کتک زدیم و سپس به سمت دختر جوان رفتیم و در حالی که پسر جوان قصد داشت از شر آنها خلاص شود. متوجه شد که او نامزد رسمی اوست. راه برگشتی نبود و باید نقشه خود را عملی می کردیم و در حالی که نامزد این دختر جوان را با ضربات چاقو مجروح کرده بودیم، همه به صورت انفرادی نامزد او را مورد آزار و اذیت قرار می دادیم.

مهدی ادامه داد: زمانی که قصد خروج از منزل را داشتیم، اشیای قیمتی را دزدیدیم و متواری شدیم.

وی گفت: در آن زمان فکر می کردیم دختر جوان و نامزدش از ترس آبرو ماجرا را به پلیس اطلاع نمی دهند اما چند روز بعد از شکایت آنها مطلع شدیم و تصمیم به فرار گرفتیم. نامزد دختر جوانی که این سناریوی تاریک پیش روی او رقم خورد به بازپرس پرونده گفت: همسرم در خانه تنها بود و برای سرکشی به دیدن او رفتم و پس از چند ساعت به خانه خود برگشتم و در راه. متوجه شدم که ریموت کنترل خانه پدری در خانه مانده است، من خانه نامزدم شدم و دوباره به آنجا برگشتم.

وی افزود: مدتی نگذشت که این جوان به همراه دو مرد دیگر وارد خانه شد و با تهدید چاقو و قمه من را مورد هدف قرار داد و نامزدم را هدف فیلمنامه شیطانی خود قرار داد.

در ادامه نسرین که شرایط روحی سختی را پشت سر می گذارد و در حالی که اشک می ریخت به مامور تحقیق پوراسکار گفت: شب حادثه 3 مرد با تهدید چاقو وارد خانه ما شدند و پس از ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس سرقت کردند. اشیای قیمتی از خانه ما گرفتند. در پی اعترافات متهم مبنی بر تجاوز به دختر جوان و ادله کشف شده در صحنه جنایت، افسر تحقیق پوراسکار برای سه متهم نیز کیفرخواست تنظیم کرد.

نامزد دختر جوان او را ترک کرد زیرا در مقابل چشمانش مورد تجاوز 3 شیطان قرار گرفت و دختر جوان مجبور شد از آبادان کوچ کند.

دیدگاهتان را بنویسید