سه مرد شیطان صفت پس از ربودن زن جوان در مقابل چشمان شوهر و فرزندش به زن جوانی که در ماشین سوار شده بود، تجاوز کردند

در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد این سه مرد شرور ابتدا در شرق تهران اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی پژو 207 کرده اند که با مقاومت راننده پژو با ضربات چاقو از ناحیه بازوی وی به طرز مهلکی برخورد کرده و دست مقتول را فلج کرده اند.
سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: بررسی ها نشان می دهد متهم پس از سرقت یک دستگاه پژو 207 برای انجام اقدامات مجرمانه به منطقه غرب تهران رفته و در آنجا به قصد زوج جوانی مورد حمله قرار گرفته اند. در تلاش برای سرقت از زن جوان، با مقاومت آنها تنها خودروی پژو 405 وی را سرقت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه متهم با مشاهده یک دستگاه خودروی «تندر 90» با دو سرنشین زن و مرد، به آنها نیز حمله و سپس همسرش را ربود. متهم پس از ربودن زن جوان، وی را در جاده مورد آزار و اذیت قرار داد و با خودرو در یکی از میادین مرکزی شهر رها کرد.
ولی پور گودرزی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی وارد عمل شده و با تحقیقات میدانی و اقدامات شبانه روزی در کمترین زمان ممکن متهم را شناسایی کردند که مظنون اصلی پرونده بود. به مخفیگاه جنوب تهران رفت و بلافاصله در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.
شاکیان پرونده به محض مشاهده وی در اداره آگاهی، وی را شناختند و پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، با اعتراف دو همدست به جرم سرقت، آدم ربایی، ضرب و جرح و آزار و اذیت وی تفهیم و تفهیم اتهام شدند. به او.
ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهم برای کشف جرائم و شناسایی سایر شاکیان احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید