یک جوان Satanic Assault 207 سوار بر زنان جوان در گاراژ پدرش

شاکی به ماموران گفت: برای انجام کاری از شهرقدس به سمت کرج می رفتم و در خیابان منتظر تاکسی بودم که یک دستگاه پژو 207 سفید رنگ جلوی من ایستاد. پسر جوانی پشت فرمان بود که وانمود می کرد مسافر اوست و من با عجله سوار ماشین شدم و روی صندلی عقب نشستم.

زن جوان ادامه داد: پس از دقایقی راننده تغییر مسیر داد و وارد خیابان فرعی شد. اعتراض کردم و از او خواستم دست بکشد، اما او چاقوی خود را به سمت من گرفت و تهدید کرد که اگر سر و صدا کنم مرا خواهد کشت. درهای ماشین قفل شده بود و شیشه‌ها بسته بودند.

ترسیدم و شروع به دعا کردم و از راننده خواستم تمام طلا و پولم را بردارد اما اجازه داد بروم اما او به درخواست من توجهی نکرد. او مرا به گاراژی در حوالی کرج برد و در آنجا با من بدرفتاری کرد، سپس مرا در یکی از خیابان ها رها کرد و فرار کرد.

با شکایت این زن تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی به سرپرستی سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز وارد عمل شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده جنایتکار آغاز شد.

در حالی که پلیس در جستجوی این مرد بود، شکایت مشابه دیگری نیز مطرح شد. این بار شاکی زن جوانی بود که در شهیار سوار خودرویش شد و تصور می کرد راننده پژو 207 سفید رنگ مسافر است اما در دام او افتاد و قربانی نقشه سیاه او شد.

پس از شکایت دوم، تحقیقات پزشکی قانونی برای دستگیری جوان جنایتکار تا به دست آمدن سرنخ هایی از وی ادامه یافت.

مأموران متهم را جوانی 21 ساله معرفی کردند که پیش از این به جرم سرقت مسلحانه و ایجاد مزاحمت برای نوامی ها دستگیر و در زندان سپری شده بود.

همچنین معلوم شد گاراژی که او غارت خود را در آن برده است مال پدرش بوده است. با این اطلاعات پلیس توانست مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کند. همزمان با بازداشت، 2 شاکی پرونده با حضور در دفتر، وی را شناختند.

از سوی دیگر، مشخص شد زن دیگری نیز توسط مردی سوار بر پژو با همین شیرین کاری در شهریار قربانی شده و برای شناسایی متهم و مقابله با وی به اداره آگاهی دعوت شده است.

اما از آنجایی که احتمال می رود افراد بیشتری قربانی این جوان جنایتکار شده باشند، افسر تحقیق در این پرونده اجازه داده است که تصویر متهم بدون مخفی بودن چهره او در روزنامه ها منتشر شود و قربانیان او استراحت کنند. با اطمینان از اینکه اسامی و مشخصات آنها نزد پلیس و قاضی پرونده محفوظ خواهد بود، برای شناسایی وی با پلیس آگاهی استان واقع در میدان طالقانی کرج تماس گرفته و یا با شماره تلفن 02621825256 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید