بلاتکلیفی مسافران گاراژ یاسوج سخت است


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905076

مسافران یاسوج از نداشتن کارت خوان گلایه دارند و از رانندگان و جایگاه های خدمات وجه نقد می خواهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، محور ارتباطی یاسوج – سیشرد به طول 35 کیلومتر یکی از محورهای پرتردد استان کهگیلویه و بویراحمد است.

این محور که دارای پیچ های خطرناک و صعب العبور است، هم اکنون در حال بهسازی و تعریض است و ماشین آلات راهسازی در حال کار در آن هستند.

همچنین دو دهانه تونل 1500 در این محور تعبیه شده است که پیمانکار شبانه روز در حال کار است، اما یکی از مشکلات مردم سیصاح ساکن یاسوج ترمینال مسافربری یا گاراژ مسافربری است.

گاراژ مسافربری یاسوج در شهدای دو واقع شده و اکنون وضعیت مناسبی ندارد، در واقع مکان قبلی توسط مالک مصادره شده است و در حال حاضر رانندگان مجبور به پارک در خیابان هستند که باعث ایجاد ترافیک و ازدحام در خیابان می شود.

همچنین نداشتن کارتخوان از سوی رانندگان و درخواست پول نقد از مشتری از دیگر مشکلاتی است که مسافران این مسیر روزانه با آن مواجه هستند.

اکنون کرایه مسیر یاسوج 28 هزار تومان است که مسافران باید آن را به صورت نقدی پرداخت کنند و عدم دسترسی به دستگاه های خودپرداز بانک ها و دریافت پول نقد مشکلی است که مسافران را نگران کرده و می خواهند آن را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید