روایتی دیگر از نانوایی های شهر یاسوج/ این بار گلایه مسافران و گردشگران


ساعت: 14:46
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885371

مشکلات ساعت تحویل نان از نانوایی های شهر یاسوج گلایه شهروندان و مسافران را برانگیخته است تا مسئولان مربوطه پیگیر این درخواست ها باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هر ساله با ظرفیت ها و نقاط گردشگری پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است.

حضور گردشگران برای گذراندن اوقات فراغت در یاسوج باید همراه با امکانات و توجه به الزامات آنها باشد و هرگونه کمبود در این زمینه باعث گلایه و تاثیرات منفی بر ظرفیت گردشگری استان خواهد شد.

بر اساس گزارش های دریافتی این روزها باید تلاش های مثبت و سازنده ای برای جذب گردشگر به استان انجام شود تا امکانات مناسبی برای گردشگران فراهم شود اما در شرایط کنونی نانوایی ها و مشکلاتشان باز هم آنها را به گلایه انداخته است.

در همین راستا شهروندان و مسافران در گفت و گو با صبح زاگرس با بیان اینکه باید به افزایش تقاضا برای افزایش ساعت کار نانوایی ها توجه شود اذعان داشتند: وقتی ساعت 20:30 شب برای تهیه نان می رویم، داریم. مشکلی که ما با آن روبرو می شویم، زیرا می گویند نان وجود ندارد یا تعطیل هستند.

این شهروندان در ادامه اعلام کردند: باید تمهیدات لازم برای رسیدگی به وفور نان در زمان حضور مسافران و شلوغی شهر اندیشیده شود.

اعتراف می کنند: در نبود نان مجبور می شوند نان دیگری تهیه کنند، یعنی. لوکس است و آن را با قیمت بالاتر از مغازه ها خریداری کنید.

لازم به ذکر است که در سالهای اخیر تا به امروز شهروندان و اخیراً مسافران از نان گلایه داشتند و این مشکلات از کیفیت نان گرفته تا عدم پخت مناسب و اخیراً کمبود آن در شرایط شلوغی نان گزارش شده است. شهر و حضور مسافران.

در همین راستا بازرسی جهاد کشاورزی و ادارات مختلف آن پاسخگوی این درخواست ها نبوده و از طریق تماس های مکرر پیگیری می شود، بنابراین گردشگران و مسافران این روزها همچنان با مشکل کمبود نان دست و پنجه نرم می کنند.

لازم به ذکر است پایگاه خبری صبح زاگرس برای پیگیری درخواست های شهروندان و گردشگران آماده دریافت پاسخ مسئولان مربوطه می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید