تجاوز جنسی هولناک 6 مرد به زن متاهل در اتاق خواب

6 مرد هفته گذشته با شکایت همسر یک زن دستگیر شدند. بر اساس شکایت این مرد، آنها متهم به تجاوز به زن متاهل هستند و قاضی دادگاه شارجه با این شکایت دستور ویژه ای صادر کرد تا این 6 مرد را تحت شرایط ویژه بازداشت و بدون ملاقات از آنها بازجویی کند.

متهمان تجاوز به زن متاهل گفتند که با شوهر این زن توافق کردند که در ازای دریافت پول با همسرش رابطه غیراخلاقی داشته باشند. آنها برای اثبات ادعای خود به پلیس اعلام کردند که سه مورد رابطه جنسی با این زن در اتاق خواب زن و شوهر صورت گرفته است. آنها علاوه بر دادن علائمی برای اثبات ادعای خود در مورد وضعیت اتاق خواب، حتی رسید پولی را که به حساب این مرد واریز کرده بودند به پلیس دادند.

قاضی پس از بررسی گزارش پلیس اعلام کرد که اتهام تجاوز به عنف این 6 مرد رد شده است اما با توجه به اینکه در تمام بازجویی ها با علم به متاهل بودن این زن اشاره کرده اند که با این زن رابطه شرم آور داشته اند، به اتهام تجاوز به عنف محاکمه خواهند شد. این عمل زشت

قاضی پرونده همچنین با توجه به گزارش پلیس مبنی بر تسلط بر شوهر متجاوزش، دستور بازداشت شوهر این زن را صادر و زن جوان را از اتهامات وارده تبرئه کرد و دادگاه این 6 مرد کثیف به زودی در دادگاه شارجه برگزار می شود. نام، مشخصات و ملیت این افراد منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید