او به یک زن متاهل در پارکینگ مرکز خرید تجاوز کرد

پسر جوان متهم به تجاوز جنسی درباره این ماجرا گفت: کارمند یکی از مراکز خرید در غرب تهران هستم. یک روز زن جوانی به آنجا آمد و گفت که می خواهد با مدیریت در مورد شغلی در یکی از رستوران های مجموعه صحبت کند. راهنماییش کردم اما حدود یک ساعت بعد دوباره دیدمش در حالی که خیلی ناراحت بود و گریه می کرد و می گفت قبول نشدم و بعد احساس شکستگی کرد و گفت خیلی تنهاست و شدیدا به پول نیاز دارم. . برای او متاسف شدم و به او گفتم که مشکلات او را درک می کنم و سپس به او پیشنهاد دوستی دادم زیرا فکر می کردم شرایط ما مشابه است.

متهم ادامه داد: پس از فوت پدرم خانواده ما از هم پاشید و من خانه را ترک کردم و به شدت تنها شدم و با دیدن این زن فکر کردم که می تواند همراه خوبی برای من باشد. سپس برای صحبت به یکی از اتاق های پارکینگ رفتیم و با رضایت با او ارتباط برقرار کردم اما وقتی حراست مجتمع به آنجا آمد ناگهان جیغ بلند کرد و به آنها گفت که با ضربات چاقو او را به آنجا کشاندم. من مجبور شدم

به من گفت مجرد و 28 ساله است و بعداً فهمیدم متاهل و 42 ساله است. الان هم با وجود اینکه می توانم به قید وثیقه آزاد شوم اما در زندان می مانم چون کسی نیست که بر کارم نظارت کند.

زن جوان پس از اظهارات متهم گفت: برای کار به این مرکز خرید رفته بودم که این پسر با تهدید چاقو مرا به داخل پارکینگ کشاند و به من تجاوز کرد. و من شروع به سر و صدا کردم تا اینکه نیروهای امنیتی به کمک آمدند.

پس از پایان این جلسه، قضات برای صدور حکم به متهم وارد دادگاه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید