تجاوز وحشتناک معلم متاهل به دانش آموز 16 ساله

یک معلم کالیفرنیایی که در سال 2017 در مدرسه خود به عنوان معلم سال انتخاب شد به رابطه جنسی با دانش آموز 16 ساله متهم شده است. این سومین حادثه مشابه در یک مدرسه در کمتر از 10 سال گذشته است. تریسی واندرهولست، معلم 38 ساله ای از کالیفرنیا که در دبیرستان یوکایپا تدریس می کرد، پنجشنبه گذشته به اتهام داشتن رابطه جنسی با یک دانش آموز 16 ساله دستگیر شد. وثیقه او 30000 دلار تعیین شده است.

واندرهالست که به رابطه جنسی غیرقانونی با یک خردسال متهم شده است، متاهل است و از همسرش جاستین دو فرزند دارد. این معلم پس از دریافت جایزه خود در سال 2017 بسیار مورد تحسین قرار گرفت. توییتی که اکنون از حساب مدرسه حذف شده است می گوید: “او یک برنامه درسی ریاضی بسیار کامل و کامل ارائه می دهد و عمیقاً به دانش آموزان خود اهمیت می دهد.”

مدیر مدرسه نوشت: «او مظهر یک معلم فوق العاده است. معلمی مهربان و مبتکر که امیدواریم فرزندانمان با او بزرگ شوند. معلمی که سعی می کند همه دانش آموزان را وارد بحث های کلاسی کند. کارآگاهان در حال بررسی احتمال وجود قربانیان دیگری در این پرونده هستند و به امید اینکه سرنخ های بیشتری به دست بیاید، عکسی از معلم منتشر کرده اند. این سومین بار در کمتر از 10 سال است که یک معلم دبیرستان یوکایپا با دانش آموزی رابطه جنسی برقرار می کند. در یک مورد در سال 2015، معلمی با دانش آموزی که با دخترش رابطه داشت رابطه جنسی داشت

دیدگاهتان را بنویسید