تحریف اظهارات وزیر کشور و سوء استفاده از رسانه های معاند / افکار فمینیستی جز تحقیر زنان اثری ندارد.

ساعت: 20:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790885

وزیر کشور در نشست سراسری مدیران کل زنان و خانواده استانی در سراسر کشور، اظهاراتی در مورد نقش زنان بیان کرد که مبنایی برای تحریف برخی رسانه ها و سوء استفاده از مخالفان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روی کار آمدن دولت سیزدهم و تلاش روزافزون مسئولان برای حل مشکلاتی که در سال های اخیر به دلیل عدم توجه به مشکلات داخلی و تمرکز همه مسئولان بر مذاکرات و البته برخی ناکارآمدی های مسئولان قبلی به وجود آمده بود، باعث شد برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب و معتدل تلاش می‌کنند دولت را به حاشیه ببرند و مانعی برای حل مشکلات دولت ایجاد کنند. این موضوع همواره مورد سوء استفاده رسانه ها و معاندین بوده است.

این موضوع اخیراً در جریان بحث و بررسی سخنان وزیر کشور مشاهده شد، در همین راستا شاهد بودیم که برخی رسانه های این جریان برخلاف گفته های وحیدی با انتشار اخباری، سخنان وزیر را زیر پا گذاشتند که منجر به سوء استفاده نیز شد. از مخالفان

البته رسانه هایی که با تیتر اشتباه وزیر کشور دولت سیزدهم میدانی ایجاد کرده بودند، بعداً اخبار خود را تصحیح کردند و تمامی اظهارات وحیدی را منتشر کردند و تاکید کردند که برداشت قبلی از سخنان وزیر کشور نادرست بوده است، اما این مشکل وجود دارد. هرگز باعث نشده است که رسانه های معاند که از این خبر سوء استفاده می کنند، اخبار قبلی خود را اصلاح کنند.

وزیر کشور در دومین روز از اولین اجلاس سراسری مدیران کل زنان و خانواده های استانی سراسر کشور در دولت سیزدهم مسائلی را در خصوص زنان مطرح کرد که برخی از رسانه های اصلاح طلب با تیتر اشتباه وزیر کشور: اگر انقلاب بخواهد مطرح کرد. آنها گفتند: “این توسط زنان است.”

واحدی در این نشست گفت: اینکه غربی ها به ما می گویند زنان با معیارهای خودشان مهم هستند، نیازی به سوء استفاده از تفکر ناقص، ضعیف و مادی غرب ندارد و نشان می دهد که زنان جایگاه مهمی دارند. افکار فمینیستی جز تحقیر و تضعیف جایگاه زن اثری ندارد، اما باید به دنبال اعتلای بالاتر باشیم و کاملاً از مکاتب فکری امروزی در مورد زنان جدا شویم و بدانیم که در این زمینه همه چیز داریم. آنها باید فرصت ها و تهدیدها را در حوزه زنان بشناسند. من معتقدم اگر انقلاب بخواهد ضربه بخورد توسط زنان است و اگر موفق شود باز هم توسط زنان خواهد بود. شناخت فرصت ها و تهدیدهای زنان بسیار مهم است و نقش دشمن در اندیشه، اندیشه، روان، اخلاق و عملکرد زنان بسیار مهم است.

واحدی همچنین تاکید کرد: وزیر کشور گفت: بانوان باید نقش نظارت، نظارت و بسیج ظرفیت را در استان ها بر عهده بگیرند.

بر این اساس، وزارت کشور از رسانه ها و خبرنگاران خواست در انتشار اظهارات مسئولان نهایت دقت را داشته باشند تا موجب سوء استفاده دشمنان و رسانه های متخاصم و ضدانقلاب نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید