سبک های حجاب نگاه تجاری به زنان دارد/ سوء استفاده از دشمن با فقر رسانه ای مردم


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889440

زهرا محمدی گفت: متأسفانه نوع نگاه حجاب به زنان جنبه تجاری دارد و همین امر باعث ترویج بی حجابی و بی شرمی در سایه کسب درآمد در جامعه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا محمدی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: متاسفانه نگاه زنان به سبک حجاب یک نگاه تجاری است و همین امر باعث شده است در سایه بی حجابی و بی حجابی ترویج شود. کسب درآمد در جامعه.”

وی ادامه داد: اینستاگرام پرچمدار این موضوع است و از تمام توان و پتانسیل خود استفاده می کند تا با تشویق به بی شرمی و لایک بیشتر نظرات در مورد سبک های حجاب، مردم را به سمت سبک های حجاب سوق دهد.

محمدی افزود: دشمن از نداشتن سواد رسانه ای مردم سوء استفاده می کند و با فریب دادن آنها به کسب درآمد، هر فرهنگ و خرده فرهنگ مخاطب را تغذیه می کند.

این کارشناس با بیان اینکه این خرده فرهنگ ها در ته جامعه نیز دیده می شود، تصریح کرد: فضای مجازی بیشتر از فضای واقعی واقعی شده است و امروزه سبک های حجاب تبلیغ می شود و در کسری از ثانیه شاهد این مد در ویترین مغازه ها هستیم. . .

وی گفت: مردم فریب تاکتیک های رسانه ای در مورد سبک های حجاب را نخورند و هوشمندانه در این فضا زندگی کنند.

محمدی ادامه داد: اگر امروز مراقب نگاه تجاری به زنان نباشیم در آینده نمی توانیم جلوی این فرهنگ غلط را بگیریم.

این کارشناس در نهایت خاطرنشان کرد: مخاطبان خود را به دانش سواد رسانه ای مجهز کنید و سپس در فضای مجازی کار کنید زیرا دشمن از این کمبود سواد رسانه ای برای تضعیف ارزش ها استفاده کرده و شاهد آسیب های آن در جامعه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید