جریان تحریف از بی توجهی مردم سوء استفاده کرده است/ ضربه فنی اقتصاد از روحانی


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807584

واقعیت های اقتصادی کشور از زبان قدیری ابیانه;

سفیر سابق استرالیا و مکزیک با اشاره به اینکه تحریف کنونی با نادیده گرفتن حافظه تاریخی رژیم پهلوی سعی در تطهیر رژیم پهلوی دارد، گفت: برخی می گویند در دوران پهلوی تورم وجود نداشت در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

محمدحسن قدیری ابیانه در نشست مجازی با فعالان جهاد استان گلستان به تبیین «انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها» گفت: برخی استدلال می کنند که در دوران پهلوی تورم وجود نداشته است. مثلا یک کیلو گوشت در آن زمان 2 تن بود و الان به کیلویی 160 هزار تن رسیده تا اینکه به آن توجه کنند، حقوق یک کارگر آن زمان پنج ریال بود که باید چهار روز کار می کرد. برای خرید یک کیلو گوشت .

وی با اشاره به اینکه میانگین امید به زندگی در دوران انقلاب اسلامی در ایران افزایش یافته است، گفت: میانگین امید به زندگی قبل از انقلاب اسلامی 53 سال بود و اکنون به 76 سال رسیده است که دستاورد بزرگی است.


جریان تحریف از غفلت مردم سوء استفاده می کند

سفیر اسبق استرالیا و مکزیک با اشاره به اینکه تحریف کنونی با نادیده گرفتن حافظه تاریخی رژیم کشتی را تطهیر می کند، گفت: اکنون یک کیلوگرم به 160 هزار تن رسیده است و به این موضوع توجهی نمی کنند. کارگر آن زمان پنج ریال بود که برای خرید یک کیلوگرم گوشت باید چهار روز کار می کرد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه تصور مردم از درآمدهای نفتی ده ها، صدها و هزاران بار است، ادامه داد: تصورات نادرست مردم از درآمدهای کشور شبهاتی را در دولت ها برانگیخته است، بنابراین الزام جایگزین کار جهادگران شده است.

وی افزود: یکی از شبهات واهی که مردم با آن مواجه هستند این است که کشور ما دریای نفت و گاز دارد، معادن زیادی وجود دارد. علاوه بر این، دولت درآمدهایی از عوارض، مالیات و عوارض دارد. کشوری که اینقدر ثروتمند است و از عدالت و دموکراسی دم می زند چگونه می تواند بعد از 43 سال با این حجم از مشکلات روبرو شود.

نمی دانیم که بدبین هستیم

سفیر سابق استرالیا و مکزیک با تاکید بر اینکه این حجم از بدبینی ایجاد شده در کشور ناشی از ناآگاهی مردم است، گفت: یکی از مشکلات بزرگ کشور ما این است که کارکنان به این سوالات و شبهات پاسخ درستی نداده اند.درآمدهای نفتی فعلی دولت. حداقل در سال‌های قبل از تحریم متوجه می‌شویم که اگر دولت مستقیماً به مردم یارانه بدهد و خدمات دیگری ارائه نکند، میزان دریافتی هر ایرانی بر اساس جمعیت بسیار کمتر و غیرقابل باور خواهد بود. مردم یعنی


جنایتی برای حقوق نجومی

قدیری ابیانه گفت: در این شرایط دریافت حقوق های نجومی و سوء استفاده ها معضلی جدی است که کارکنان باید پاسخگوی آن و اقدام صریح باشند چرا که دریافت حقوق های نجومی در این شرایط بزرگترین ظلم است و جرم اشرافیت بسیار سنگین خواهد بود. زمان. “این بود.

وی افزود: یکی از خیانت های روحانی در روزهای پایانی مسئولیتش این بود که بدون پشتوانه مالی با درخواست افزایش حقوق موافقت کرد و معدن را به دولت بعدی سپرد.

سفیر سابق استرالیا و مکزیک ادامه داد: از آنجایی که امروز این مطالبات در دولت گذشته تصویب شد، با اعتراضات گسترده ای از هر قشری برای افزایش دستمزد مواجه هستیم و متاسفانه این ایده با اعتراض مواجه شد. پشتیبانی تخصصی بر اساس واقعیت و عدالت.


ضربه فنی به اقتصاد از سوی روحانی

گدیری ابیانه گفت: ضربه ای که کشور در دولت روحانی خورده پس از پیروزی انقلاب بی سابقه بوده و در این هشت سال شاهد بدترین دولت در دوران انقلاب بوده ایم.

کار بهترین سرگرمی است، نه بهترین شغل/شغل پاره وقت؛ این دزدی بیت المال است

وی افزود: با وجود این مشکلات هرگز نمی توان گفت که این مشکلات ناشی از ساختار اسلامی نظام است چرا که در فرهنگ اسلامی و به گفته امیرمومنان اوقات فراغت بهترین شغل است اما در فرهنگ خود برعکس آن را تعریف کرده ایم. و تعطیلات را بهترین شغل در نظر بگیرید.”

سفیر سابق استرالیا و مکزیک ادامه داد: دزدی و اختلاس فقط برای تصرف اموال و بیت المال نیست، بلکه برای کارگری که کمتر از 8 ساعت در ساعات کاری کار می کند و اگر فرهنگ انجام کار درست در بین کارگران پیدا شود، نیز هست. مردم، بسیاری از مشکلات حل شد.

قدیری ابیانه افزود: امروز پس از 43 سال در صنعت خودروسازی خود به دلیل همین کم کاری و بی اعتقادی به کار جهادگران در این مرحله قرار داریم در حالی که در سخت ترین صنایع موشکی و دفاعی با تکیه بر فرهنگ حق و انقلابی، موفق شدیم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید