وزیر کشور: انقلاب اگر بخواهد ضربه بخورد طرف زن است/ افکار فمینیستی اثری جز تحقیر و تضعیف جایگاه زنان ندارد.

وزیر کشور: انقلاب اگر بخواهد ضربه بخورد طرف زن است/ افکار فمینیستی اثری جز تحقیر و تضعیف جایگاه زنان ندارد.

روز جدید وحیدی تاکید کرد: باید فرصت ها و تهدیدها را در حوزه زنان بشناسیم، معتقدم اگر انقلاب بخواهد ضربه بخورد از دست زنان است و اگر موفق شد باز هم از سوی زنان خواهد بود. شناخت فرصت ها و تهدیدها در حوزه زنان بسیار مهم است و کارکرد دشمن بر اندیشه، اندیشه، روان، اخلاق و نمایندگی زنان بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دومین روز از اولین اجلاس سراسری مدیران کل امور بانوان و خانواده استان های سراسر کشور در دولت سیزدهم با حضور دکتر احمد وحیدی و اختر برگزار شد. مدیرکل زنان و خانواده

وزیر کشور در این دیدار با تاکید بر اینکه نقش زنان مهمتر از مردان است و این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است، گفت: غربی ها با معیارهای خود به ما می گویند که زنان مهم هستند. تفکرات فمینیستی جز تحقیر و تضعیف موقعیت زن هیچ تأثیری ندارد، اما باید به دنبال اعتلای بالاتر باشیم و خود را کاملاً از مکاتب فکری امروزی در مورد زنان جدا کنیم و بدانیم که در این زمینه همه چیز داریم. توجه.

واحدی تاکید کرد: باید فرصت ها و تهدیدها را در حوزه زنان بشناسیم، معتقدم اگر انقلاب بخواهد ضربه بخورد توسط زنان است و اگر موفق شد باز هم از سوی زنان خواهد بود. شناخت فرصت ها و تهدیدها در حوزه زنان بسیار مهم است و کارکرد دشمن بر اندیشه، اندیشه، روان، اخلاق و نمایندگی زنان بسیار مهم است.

وزیر کشور خطاب به مدیران کل امور زنان و خانواده استان های سراسر کشور گفت: به دلیل مسئولیتی که داریم و در قدرت هستیم، هیچ چیزی مهمتر از پرداختن به موضوع زن و خانواده در جامعه اسلامی نیست. «هرجا که هستی، استانداری باید در اختیارت باشد و جهت کار را نشان دهی.

وی تاکید کرد: به ویژه برای تشکیل شبکه های فکری کار فرهنگی لازم است اما کافی نیست باید ترکیب سخت و نرم، اجبار، قدرت، وظیفه و میل در کنار هم باشد.

وی گفت: با وجود اینکه تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند، شما هم باید بدانید که در چه وضعیتی هستند و در چه وضعیتی هستند.

وزیر کشور گفت: باید یک شبکه خوب و امن از همفکران ایجاد کنید تا سامانه را فعال کنید. شما مسئولیت بزرگی دارید، در نظارت، نظارت و بسیج ظرفیت در استان ها نقش دارید.

وحیدی در پایان خطاب به مدیران کل امور زنان و خانواده استان های سراسر کشور گفت: غربی ها در دریای غفلت غرق می شوند. ما مانیفست و منشور بسیار قوی برای زنان داریم و شما باید به اجرای این منشور در استان های بی ادامه دهید و ظرفیت وزارت کشور در اجرای این مسیر کاملاً حمایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید