کیوان آ: من قربانی جنبش فمینیستی هستم!

کیوان آ: من قربانی جنبش فمینیستی هستم!

روز جدید : اولین جلسه رسیدگی به پرونده مرد جوانی که با شکایت چند دانشجوی دختر متهم به فساد مالی است در شعبه ۲۸ دادگاه عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

جلسه ساعت 9 صبح تعیین شده بود اما با توجه به اینکه متهم دیرتر از این ساعت از زندان به دادگاه منتقل شد، جلسه از ساعت 22 آغاز شد.

شیما گوچر وکیل پنج شاکی در گفت و گو با خبرنگار ایران جزئیات جلسه اول را گفت: این دادگاه به ریاست قاضی عموزاد و افشاری وکیل دادگاه در حال برگزاری است. در ابتدای جلسه، نماینده دادسرا بالا رفت و کیفرخواست متهم را به اتهام فساد مالی در محل تأسیس خانه فساد خواند و دختران را به تن فروشی و تن فروشی دعوت کرد.

سپس زحل موضع خاصی گرفت و اتهام را رد کرد و گفت که این اتهام را رد می کند. من قربانی جنبش فمینیستی میتو هستم که توسط رسانه های متخاصم و خارجی اداره می شود. رسانه هایی که به دنبال بی اعتبار کردن سلبریتی ها هستند. او همچنین مدعی است که من شهرت خوبی دارم و این قضیه برای خدشه دار کردن آبروی من صورت گرفته است.

وکیل 5 شاکی این پرونده گفت: این پرونده 9 شاکی دارد و با توجه به اینکه زمان جلسه دادگاه یک ساعت و نیم بیشتر نبود، جلسه دوم به دی ماه موکول شد. 5 نفر از قربانیان این پرونده که 4 نفر از آنها در دادگاه هستند و یکی از آنها در خارج از کشور است. موکلان من خواهان اشد مجازات متهم هستند تا از تکرار این حادثه جلوگیری شود تا افراد دیگر قربانی نشوند. همه شاکیان مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند، اما متهم ادعا می کند که همه افرادی که با او در تماس بوده اند به میل خود بوده اند، در صورتی که این موضوع صحت ندارد. مقرر شد کارشناس ناجا به عنوان افسر پرونده در جلسه بعدی حاضر شود.

شهریور ماه سال گذشته همزمان با کشف حمله مردی به نام کیوان به چند دانشجوی دختر در تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت و کیوان خیلی زود دستگیر شد.

پرونده ابتدا به دادگاه کیفری استان تهران رفت. در ادامه رسیدگی به شکایت تجاوز به عنف 5 دختر از کیوان، قضات دادگاه وی را به فساد فی مابین محکوم کردند و پرونده برای رسیدگی به شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید