من موافق طرح شفافیت هستم و مخالف جنبش های پوپولیستی هستم

وی افزود: اکنون عده ای دوباره می آیند و دوباره لیست تهیه می کنند و ما دنبال مردم نمی رویم. آنها ممکن است اهداف دیگری داشته باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: مجلس آیین نامه داخلی دارد و مراحل طرح شفافیت در کمیسیون مربوطه در حال انجام است، بنابراین دلیل تهیه مجدد لیست چیست و به نظر می رسد برخی افراد این موضوع را انجام داده اند. در مورد این طرح شفاف شوید!

سیاهکلی بیان کرد: در مجموع همه مجالس برای شفافیت تلاش می کنند و هرکسی که علیه این موضوع صحبت کند، علیه مجلس انقلاب صحبت می کند.

وی اذعان داشت: کسانی که هر روز نامه تهیه می کنند و به مجلس می روند، علیه نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس حرکت می کنند. آیا ما از این افراد پیروی می کنیم؟ هر کدام از نمایندگان مستقل هستند و ما یک بار گفته ایم که موافق شفافیت هستیم و قبول داریم.

این نماینده مجلس گفت: شفافیت از مجلس شروع می شود و در قالب قانون اجرا و تصویب می شود.

گفت: باید به کسانی که لیست و نامه می سازند، ابتدا گفته شود که زندگی خود را شفاف کنید!

سیاهکلی تاکید کرد: من مخالف این گونه اقدامات پوپولیستی هستم در حالی که طرح شفافیت روال قانونی خود را در مجلس طی می کند. به همین دلیل است که ما نباید سر مردم را بپوشانیم، زیرا ما قانونگذار هستیم و نباید خارج از قانون عمل کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان گفت: کسانی که هر از گاهی تاریخ را یاد می گیرند باید بپرسند که هدف و هدف این کارها چیست؟ چنین اقداماتی منطقی و قانونی نیست.

من از همه همکارانم دفاع می کنم و نام همه نمایندگان استان آقایان رجب رحمانی، عباسپور و خانم محمد بیگی در طرح شفافیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید