همه نسل های انقلاب شهید بزرگوار سلیمانی را می ستایند


ساعت: 15:51
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920470

رضا رویگیری گفت: همه جوانان و همه نسل های انقلاب از شهید سلیمانی تجلیل می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون و سازنده سرود انقلابی «الله الله» در گفتگو با صبح زاگرس گفت: هر چه از سردار سلیمانی می گوییم کم گفتیم و حیف که او را از دست دادیم.

این هنرمند افزود: در لحظات حساس افراد تاثیرگذار همیشه روحیه سازنده دارند و اکنون در لحظه کنونی جای سردار سلیمانی خالی است.

وی خطاب به افکار سردار سلیمانی نسبت به آحاد ملت گفت: شهید سلیمانی همه مردم ایران را فرزندان ملت خواند و گفت حتی این دختر کم حجاب هم دختر ما و فرزند این ملت است.

سازنده سرود انقلابی «الله الله» سردار سلیمانی را برای مردم عزیز خواند و افزود: سردار سلیمانی خدمات زیادی به مردم و نظام کرده است و مردم عاشق چنین افرادی هستند که در این راه به آنها خدمت می کنند.

رویگری راز محبوبیت سردار سلیمانی را خدمات او به مردم و نظام بیان کرد و گفت: رفتن ایشان همه ملت ایران را ناراحت و ناراحت کرده است.

رضا رویگیری بازیگر و خواننده ایرانی است که فعالیت خود را از اواخر دهه ۱۳۴۰ آغاز کرد و در سینما، تلویزیون و تئاتر حضور پررنگی داشته است. وی همچنین خواننده ترانه «الله الله» در اوایل انقلاب 57 است. رویاری برای بازی در «بوتیک» نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره سینمای ایران شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید