مراسم به مناسبت سومین سالگرد شهید بزرگوار سلیمانی فردا در کرمانشاه برگزار می شود

ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921722

عباس سروری گفت: مراسم سومین سالگرد درگذشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش فردا چهارشنبه 23 آذرماه در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس سروری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: یاد و نام این شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی از دل ملت ایران خارج نخواهد شد و جاودانه خواهد ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: مراسم به مناسبت سومین سالگرد درگذشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش فردا چهارشنبه 23 دی ماه ساعت 10 صبح در کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران با بزرگواری و حضور پرشور خود در مراسم تشییع سردار سلیمانی ارادت خود را به راه شهدا نشان دادند، گفت: مراسم راهپیمایی سومین سالگرد از چهارراه مدرس تا مسجد جامع برگزار می شود.

سروری با اشاره به اینکه دکتر کنبری سخنران این مراسم خواهد بود، ادامه داد: موکب ها در ایستگاه صلواتی و ایستگاه های فرهنگی به نام سردار سلیمانی در این مسیر برنامه ریزی شده است.

وی با یادآوری اینکه حاج قاسم محور وحدت شد، خاطرنشان کرد: نشانه دیگر این است که برخلاف تصور دشمن همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راه سردار سلیمانی ادامه دارد. شهادت حاج قاسم گواه حقیقت و نشانه حیات انقلاب اسلامی است. او سندی بر بقای انقلاب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید