مراسم نهمین روز در قالب تجمع در استان همدان برگزار می شود/ 10 ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در استان تشکیل می شود.

ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795349

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

حجت الاسلام والمسلمین حسن فاضلیان گفت: مراسم بزرگداشت حماسه مردمی نهمین روز در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در حاشیه نهم روز و سالگرد شهادت سلیمانی در نهاوند در گفت و گو با عصر همدان اظهار داشت: وظیفه مهمی است که باید قدر آن را بدانیم و این روزها برنامه هایی را در آنها اجرا کنیم.

وی گفت: حماسه بزرگ و مردمی 9 دی و دومین سالگرد شهادت سردار دلا و سپس برنامه های دهه مبارک فجر از آن مناسبت های مهمی است که باید برای اجرای بهتر برنامه ها برنامه ریزی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: ارتباط قلبی و عاطفی مردم با شهید سلیمانی این شهید را برای همه مردم عزیز کرد و همه مردم قدردان خدمات او هستند.

وی گفت: برای گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی باید همه تلاش کنیم تا یاد و خاطره این شهید بزرگوار در جامعه زنده بماند.

حجت الاسلام فاضلیان به حماسه مردم در 9 دی اشاره کرد و گفت: در این روز مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت به میدان آمدند و دشمنان انقلاب را ناامید کردند.

وی گفت: در 9 دی ماه که روز بصیرت امت و میثاق با ولایت اعلام شده است در تمامی شهرستان ها برنامه هایی برگزار می شود و مردم با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برای گرامیداشت حماسه نهم دی و سردار دلا برنامه های خوبی تدارک دیده شده و ستاد اصلی که 10 ستاد است در مراکز شهرستان ها ایجاد شده است. .

وی افزود: بیش از 800 ستاد زیرمجموعه در منطقه تشکیل و 22 کارگروه و کمیسیون تشکیل شده است که طبق شرح وظایف کار خود را انجام می دهند.

جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند نیز در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت 18 دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه مبارک فجر 500 برنامه در شهرستان اجرا می شود. دهه.”

وی گفت: میدان مرکزی شهر نهاوند به نام شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده و مراسم یادبود سردار دلا در این میدان برگزار می شود.

سلگی افزود: از روز بصیرت و میثاق امت با ولایت 22 کمیته به عنوان ستاد خاطره حماسه تشکیل و مسئولان آن معرفی شدند.

وی در پایان گفت: همه مسئولان باید هماهنگی و تلاش کنند تا مراسم هر چه بهتر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید