ارزش نهمین سالگرد روز انقلاب کمتر از سالگرد انقلاب اسلامی نیست

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795523

حجت الاسلام حسین تکمیلی گفت: روز نهم یکی از روزهای انقلاب اسلامی است، بنابراین ارزش آن کمتر از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیست و آن روز نباید فراموش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین تکمیلی روز دوشنبه در جلسه هیأت اداری شیروان با محوریت برنامه های روز جهانی مقاومت و روز روشنگری گفت: کردن.

حجت الاسلام تکمیلی یادآور شد: این دهه بصیرت مصادف با اولین سالگرد درگذشت عمار انکلاب، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ایام فاطمیه9 و ایام فاطمیه است.

امام جمعه شیروان افزود: در این راستا تمامی دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت خود برای گرامیداشت این روز و محکومیت قیام 88 استفاده کنند.

سرپرست بخشداری شیروان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در سال 88 دشمنان انقلاب اسلامی هدف قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: قیامی که دشمنان در سال 88 به راه انداختند، قیام غبارآلود بود که با بصیرت و حضور میلیونی مردم و رهبری. یکی از مسئولان استانی توطئه های دشمنان را افشا می کند.

علی ذوالفقاری خواستار برگزاری نشست بصیرتی دانشگاه برای دانشجویان، برگزاری مسابقه فرهنگی با محتوای دهه روشنگری، استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای محتوای دهه روشنگری و پوشش کلیه برنامه های خبرنگاران و اصحاب رسانه شد. با تمرکز بر حماسه 9 ژانویه.

وی در خصوص وضعیت عروق کرونر این شهرستان گفت: با توجه به زرد بودن این شهرستان آمار نسبت به سه هفته قبل کاهش یافته است اما با توجه به سویه جدید Omicron توصیه می شود با رعایت روش های بهداشتی از ماسک استفاده کنید. و به موقع واکسن بزنید.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید