مراسم جشن هفتمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج حسین همدانی در همدان برگزار شد.


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901076

سردار مظهر مجیدی با گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت رهبر شهدای مدافع حرم سردار سرلشکر حاج حسین حمدانی گفت: شهید حاج حسین همدانی نمونه بزرگ مقاومت و جهاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از هفتمین سالگرد شهادت سردار شهدای مدافع حرم سردار سرلشکر «حاج حسین همدانی» در همدان خبر داد..


سردار مظهر مجیدی با گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت رهبر شهدای مدافع حرم سردار سرلشکر حاج حسین حمدانی گفت: شهید حاج حسین همدانی نمونه بزرگ مقاومت و جهاد است..


وی با بیان اینکه شهید حمدانی خستگی ناپذیر بود، گفت: سردار حمدانی همیشه پای کار بود و توجه ویژه ای به جوانان داشت..


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری برنامه های بزرگداشت این شهید والامقام گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز این شهید والامقام در همدان به مدت یک هفته از 12 در حالی که 16 مهرماه برگزار خواهد شد.


او از بازداشت 15 وی عنوان برنامه شاخص یادواره شهید «حاج حسین حمدانی» در همدان را اعلام کرد و گفت: همزمان با اولین روز اجرای این برنامه ها، فرماندهان نیروهای مسلح با آیت الله شعبانی نماینده مجلس دیدار خواهند کرد. فقیه استان همدان..


سردار مجیدی افزود: مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید همدانی با حضور مسئولان استانی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، همرزمان شهدا و آحاد مردم دارالمومنین همدان برگزار شد. 13 مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام (ره) برگزار می شود..


بذار نگه داره 27رئیس مجمع فرماندهان استان همدان در مجتمع انصار خاطرنشان کرد و گفت: مراسم بزرگداشت «حبیب حرم» نیز در جوار قبر مطهر این شهید بزرگوار است. 14 مهرماه برگزار خواهد شد.


فرمانده سپاه انصارالحسین(علیه السلام) استان همدان با اشاره به تشکیل هیئت رزمندگان همدانی توسط شهید همدانی گفت: به مناسبت سالروز این شهید والامقام مراسم دعای خوانی برگزار شد. هیئت رزمندگان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود و این مراسم به صورت زنده از شبکه تلویزیونی پخش می شود..


وی به برنامه تمدید تفاهم نامه با حبیب حرم با حضور یگان های نمونه استان اشاره کرد و گفت: این مراسم 16 مهرماه با حضور یگان های نمونه استان در گلزاز شهدا اجرا می شود و به مقام والای شهید همدانی و شهدای استان ادای احترام می کند..


سردار مجیدی در تشریح دیگر برنامه های پیش بینی شده خاطرنشان کرد: مراسم شعر و یاد و خاطره شهید همدانی نیز به همت حوزه هنری و یادمان شهید همدانی در شهرستان های استان با همت بخشداران برگزار می شود..


وی با بیان نقش شهید حمدانی در حراست از مقدسات، مقابله با اغتشاشات و حرم در دانشگاه ها با همت بسیج دانشجویی از دیگر برنامه ها گفت: فضاسازی، معرفی، روایت و بازگویی شخصیت شهید حمدانی برای نسل جوان انقلاب نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تولید محتوا در فضای مجازی و راه اندازی کمپین حبیب حرم از دیگر برنامه های اجرایی است..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید