ایران کوچک دلتنگ سردار دلهست/ مراسم سومین سالگرد حاج قاسم در کرج برگزار می شود.


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921232

مهدی علیمردانی از برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی علیمردانی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج ضمن تاکید بر اهمیت گرامیداشت نام و یاد شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و همچنین جایگاه نشر ویژگی های مکتب سلیمانی در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و آینده سازان کشور در گفت و گو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: سازمان فرهنگی شهرداری کرج با توجه به اینکه شهید سلیمانی به عنوان یک چهره تاثیرگذار و محبوب ملی در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است، در حال بررسی برگزاری این مراسم است. به مناسبت سومین سالگرد شهادت ایشان سه شنبه 22 دی ماه از ساعت 15 تالار شهدا در نژادفلاح برپا می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با دعوت و حضور تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم البرز و تیپ فاطمیون و با سخنرانی سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد. استان، یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و ادارات مختلف از جمله راوی امیرحسین حاج نصیری. ، سرود و نمایش های آیینی برگزار می شود.

علی مردانی افزود: دشمن می خواست با شهادت سردار سلیمانی صدای جبهه مقاومت را قطع کند اما سلیمانی از خون این شهید عزیز رشد کرد و تا برافراشتن پرچم حق توسط امام زمان (عج) پاسدار این راه خواهند بود. ع) .

این مسئول تصریح کرد: مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک شخصیت بین المللی باید برای نسل آینده تبیین شود زیرا دشمن این نسل را هدف قرار داده است و اگر ما تغذیه فکری آن ها را ندهیم، دشمن با روایت های دروغ این نسل را از ما خواهد گرفت.

وی گفت: سردار سلیمانی با وجود اینکه در عمل اخلاص داشت، ایمان بسیار قوی داشت و بسیار محبوب بود و خدمت به مردم را بزرگ ترین رسالت در پیشگاه خداوند می دانست، جامعه امروز نیازمند این راه و روش است.

علیمردانی در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم عاقل و میهن دوست استان البرز و شهرستان کرج دعوت می کنیم در این رویداد مهم شرکت کنند. امیدواریم با همکاری نهادهای فرهنگی، ابعاد شخصیتی و زندگی این شهید عزیز بیش از پیش تبدیل شود تا بتوانیم راه زندگی، کار، فعالیت، میهن پرستی و خدمت صادقانه به کشور را سرلوحه کار خود قرار دهیم. ارائه ما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید