رضا قوچان نژاد آب تمیز را از دست مشتریانش پاک می کند

رضا قوچان نژاد آب تمیز را از دست مشتریانش پاک می کند

در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر خداحافظی رضا کوچانژاد بازیکن سابق تیم ملی ایران در رسانه ها منتشر شده است. پس از جدایی این مهاجم از تیم زوله در تابستان، کوچانژاد تیم جدید خود را انتخاب نکرد و همین موضوع گمانه زنی ها مبنی بر آویختن کفش هایش را در فضای مجازی به وجود آورده است.

با این حال گوچی با انتشار ویدئویی از خود در برنامه سلام صبح بخیر از خداحافظی از فوتبال خودداری کرده و گفته است تا زمانی که برای بازی در یک تیم لیگ برتری ایران زنده بماند از فوتبال خداحافظی نخواهد کرد.

کوچان نژاد در این ویدئو و در ابتدای صحبت های خود گفت: در هفته های اخیر در فضای مجازی و روزنامه ها اخبار زیادی مبنی بر خداحافظی من از فوتبال منتشر شده است. به شخصه هرگز این تصمیم را نگرفته ام و همیشه به من بستگی دارد که فوتبال را ترک کنم یا نه. من هرگز چنین تصمیمی نگرفتم.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر پیشنهادهای زیادی از اروپا و فراتر از آن داشتم که نپذیرفتم. یکی از دلایل این است که فکر می کنم اکنون زمان آن است که روی کارهای دیگری که دوست دارم انجام دهم تمرکز کنم. به همین دلیل پیشنهادهایم را نپذیرفتم.

مهاجم سابق تیم ملی در پایان گفت: یکی از دلایل خداحافظی من از فوتبال این است که قصد دارم در آینده نزدیک در تیم های ایرانی و ایرانی بازی کنم. حالا می‌خواهد دو هفته یا دو سال دیگر اتفاق بیفتد و من چند دقیقه یا یک فصل بازی کنم یا اصلاً بازی نکنم. دوست دارم در لیگ ایران بازی کنم و به همین دلیل هرگز به طور رسمی از فوتبال خداحافظی نکرده ام و تا رسیدن به آن هدف، فوتبال را رها نمی کنم.

به نظر می رسد اگر گوچی جدی بازی کند، از این پس مشتریان مهمی از لیگ برتر ایران پیدا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید