مشکل نقل و انتقالات بازار برای رضا قوچان نژاد

مشکل نقل و انتقالات بازار برای رضا قوچان نژاد

پنج روز پیش سایت ترانسفر مارکت، یکی از منابع اصلی فوتبال در مورد سوابق بازیکنان جهان، در سایت رضا کوچک نژاد سخنی غیرمنتظره درباره هواداران ایرانی نوشت.

رضا قوچان نژاد، ملی پوش سابق ایران، در فصل 2020-2021 لیگ اردیویسه هلند در باشگاه زوله حضور داشت و در 21 بازی به میدان رفت و 6 گل به ثمر رساند. او امسال هیچ تیمی را انتخاب نکرده و در حال حاضر بدون باشگاه است تا شایعاتی مبنی بر خداحافظی او از فوتبال منتشر کند.

سایت ترانسفر مارکت پنجشنبه گذشته در صفحه آمار رضا کوچانژاد با این بازیکن خداحافظی کرد اما مهاجم ایرانی دیروز با تکذیب این خبر بازار نقل و انتقالات را کذب خواند و گفت: من از بازی فوتبال اروپا خداحافظی کردم نه فوتبال و من. آیا می‌خواهم روزی در ایران بازی کنم؟»

سایت ترانسفر مارکت معمولا یک منبع آماری قابل اعتماد در فوتبال است، اما همیشه نمی توان از آن چشم پوشی کرد، زیرا علاوه بر اطلاعات نادرست سایت قوچان نژاد، آمارهای نادرستی از اریک بینما، گل گهر سیرجان، مهاجم گابنی را نیز در خود جای داده است.

در سایت اریک باینما در بازار نقل و انتقالات، این بازیکن 25 ساله و مهاجم خارجی گل گهر سیرجان 22 ساله است و از طرفی پست این بازیکن فقط توسط مهاجم نوک نوشته شده است در حالی که باینما فرصت بازی دارد. او یک بال هم دارد و این مشکل در بازار نقل و انتقالات دیده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید