تراکتور به میل سولدو تقویت می شود/ فیلم دیدارهای قوچان نژاد را به سرمربی تیم تحویل دادیم.

ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790688

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از برنامه ریزی برای رفع نیازهای سخت افزاری و فنی سرمربی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرمعصوم سهرابی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه برنامه های این باشگاه بر اساس سیاست های هیئت مدیره در آرامش و به دور از فضای تنش است، گفت: بررسی و برنامه ریزی کرده ایم تا رفع شود. آنها

وی با بیان اینکه امسال باشگاه تراکتورسازی نتوانست مجوز حرفه ای بگیرد، گفت: به دنبال مجوز حرفه ای برای آکادمی باشگاه هستیم و 80 درصد کارهای لازم را انجام داده ایم. پس از حضور کارشناسان و بررسی شرایط، مجوز حرفه ای آکادمی را دریافت خواهیم کرد. همچنین جلسه ای با رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهرداری تبریز در خصوص اختصاص فضا برای ساخت زمین تمرین و بازی برای آکادمی باشگاه برگزار کردیم.

سهرابی با بیان اینکه کانون مداحان یکی از ارکان مهم موفقیت باشگاه است، تصریح کرد: کانون مداحان را فعال کرده ایم. مسئول مرکز را انتخاب کرده ایم و به دنبال راه اندازی ساختمان مرکز هستیم.

وی در خصوص دیدار خود با سرمربی گفت: ما نیازهای سخت افزاری سرمربی را تامین کرده ایم. همچنین بر اساس دانشی است که از تیم کسب کرده است. ما نیازهای فنی آن را افزایش می دهیم و برای رفع آنها تلاش می کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: آقای سولدو علاوه بر تقویت کادرفنی اقدام به معرفی بازیکن در باشگاه کرده و اقدامات اداری برای حضور این افراد در تبریز انجام شده است. با گذشت زمان تیم را به سمت تفکرات سرمربی هدایت می کنیم.

وی در خصوص احتمال جذب رضا کوچانژاد گفت: همانطور که می دانید کوچانژاد بازیکن بزرگ و بین المللی است. باشگاه ما سابقه استفاده از بازیکنان بزرگی مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگا و احسان حجوسفی را در گذشته دارد. اگر کادرفنی بخواهد کار جذب این بازیکن را انجام می دهیم.

سهرابی ادامه داد: فیلم های کوچانژاد را به آقای سولدو تحویل داده ایم و منتظر نظر نهایی ایشان هستیم.

وی در خصوص تبلیغات اکولوژیکی بازی های لیگ تصریح کرد: مالک باشگاه تراکتورسازی اولین نفری است که در سازمان لیگ حضور دارد و از محل تبلیغات بوم گردی پیگیر حق تراکتورسازی است. در صورت رعایت مصالح باشگاه و پذیرفته شدن شرایط ما از سوی فدراسیون فوتبال، برای انجام تبلیغات محیطی با اعضای هیات مدیره جلسه ای برگزار خواهیم کرد.

سهرابی درباره امکان حمایت مالی مس سونگون از باشگاه تراکتورسازی توضیح داد: از مدت ها پیش نمایندگان مجلس و مسئولان استانی پیگیر توزیع مبالغ مسئولیت های اجتماعی مجتمع مس به باشگاه تراکتورسازی در قالب حامیان مالی بودند تا تراکتور می تواند برنامه های خود را به بهترین نحو دنبال کند. مبلغ اعلام شده در رسانه ها صحیح نیست و کارگروهی برای تعیین میزان کمک به مجتمع مس تشکیل شده است.

او گفت: به جای حرف زدن، می خواهم کارهای موثری انجام دهم. ما نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری باشگاه را برآورده خواهیم کرد.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به دنبال حل مشکلات و بازگشت تراکتور به جایگاه واقعی خود هستیم. مربی خارجی برای تحقق ایده هایش نیاز به زمان دارد و ما و هواداران باید صبور باشیم و به سولدو زمان بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید